Jump to content

General chatter (NO SUPPORT)

If you like to share experiences, screenshots, overall impressions...

175 topics in this forum

• 2 replies
    • 357 views
    • 1 reply
    • 403 views
    • 3 replies
    • 352 views
    • 5 replies
    • 650 views
  1. Congrats!

• 2 replies
    • 279 views
    • 2 replies
    • 279 views
    • 3 replies
    • 533 views
  2. Somebody tested Win7

• 5 replies
    • 298 views
    • 1 reply
    • 237 views
    • 6 replies
    • 389 views
    • 0 replies
    • 178 views
  3. First testflight

• 0 replies
    • 271 views
  4. Bundle already??

• 10 replies
    • 615 views
  5. popup displays?

• 3 replies
    • 448 views
    • 2 replies
    • 462 views
    • 11 replies
    • 1270 views
  6. GPU vram usage?

• 3 replies
    • 764 views
  7. New preview topic?

• 2 replies
    • 270 views
  8. 24 hours

• 0 replies
    • 441 views
  9. A319 - top

• 3 replies
    • 364 views
  10. Thank you Aerosoft

• 2 replies
    • 307 views
    • 12 replies
    • 1024 views
    • 0 replies
    • 241 views
    • 0 replies
    • 369 views
  11. Congrats!

• 0 replies
    • 208 views
    • Das hat nichts mit irgendwelchen Emotionen zu tun, ich möchte einfach nur wissen warum die von mir genannten Plugins / Addons (vorallem im von dir genannten Kontext für "realistischeres Fliegen") weniger wichtig sind als die von dir genannten, das ist alles.   Und natürlich überlasse ich die dem TE den Sinn seiner Frage, du warst derjenige der sie nochmal wiederholt und scheinbar mit einer Art "das vorherige Post hat das Thema verfehlt" kommen wolltest. Ich wollte dir nur aufzeigen, wenn das der Fall wäre, hättest du es wohl ebenso.  
    • I think something went wrong while posting from my phone.  I answered a different thread and then I wrote a second post (that was supposed to go the same thread as I had just responded to but somehow it landed here in this thread) where I apologized for the typos in that message.  I never intended to answer in this thread, and I don't know the answer.   If the answer is not in the scenery documentation (I don't have this scenery, so I can't check) then you have my permission to yell at developer of the scenery for leaving it out because as far as I'm concerned that type should ALWAYS be in ANY scenery documentation.  But note before hand that most scenery designers fail to include this information.   I'm betting that nobody at Aerosoft knows the answer to this either, again the scenery dev will have to answer it, we're purely yhe distributor of the scenery.   My very best wishes to you.  
    • Hoping to get some help with TOPCAT and its database   you can see the database is a blue folder but it should be dark purple with the plane?
    • Hello my friend.  Have you looked in the documentation?    Please understand that this is not intended as a "RTFM" type response, but at the same time we did spend many hours thus far on the documentation so that people could get instant answers.  In some cases we're still updating the documentation to reflect the changes we've implemented since release, but most of the documentation is correct including this function.   The documentation are all PDF files, thus they are not only searchable using the Control-F command in Adobe Acrobat, but you can also use the Shift-Control-F command to search all PDF files in the same folder all at the same time.   Example:  To find the answer to your question, I searched for "2D" (I could have also searched for "settings" or "MCDU") and found the answer to your question located in Volume 1, Page 19.     Best wishes!  
    • Guten Morgen,   wie ich vermutet hatte war der Fehler selbstverschuldet. Ein unbekanntes Zeichen in der Dateistruktur führte dazu, dass das EFB nicht korrekt geladen werden konnte. Aktivierung nun auch erfolgreich durchgeführt.   Trotzdem kann ich anmerken, dass der A320 über den mitgelieferten X-Updater aktualisiert werden konnte obwohl ich ihn hier im Shop gekauft habe. Im Updater ist eine "allgemeine" Serial hinterlegt und eine Email war nicht erforderlich.   Frohe Ostern
  • Create New...