We got a new video from World of Aircraft: Glider Simulator and are asking for some alpha/beta testers! Check this post.

 

Jump to content

mopperle

Deputy Sheriffs
  • Content Count

    21863
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    58

mopperle last won the day on March 30

mopperle had the most liked content!

Community Reputation

3302 Excellent

About mopperle

  • Rank
    Quebrantahuesos

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Then go back to the configurator, log out from Navigraph, clear your browser cache, restart PC and try again. The problem is the token used by the Navigraph APi which can not be controlled
  2. Then something significant must have changed on your system. New software, updates, AV software, change in settings (FSX, Windows,any drivers...).The Airbus itself doesnt change from one day to the other.
  3. What setting do you se in the MCDU for autorudder and tiller?
  4. If so, download the latest version which is 1.0.1.0 from you shopaccount, uninstall the old version and make fresh install. After that run the ASUpdater and update to version 1.0.2.0 (enable experimental updates in the ASUPdater via the Configuration button).
  5. Update your P3Dv4.5 at least to Hotfix 2 Also what exact version of the A330 are you runnning? You can check this via the ASUpdater.
  6. I have moved your topic to the correct forum. Additionally please answer the following questions: - what is you framerate when this happens? - do you use any weathertool, if so which one? - run the attached tool and post the output ASVersionInfo.zip
  7. Du kannst den FSX überall installieren, nur das Standardverzeichnis c:/Programme.... solltest du vermeiden
  8. Bitte mach dich vor dem Posten mit der Struktur des Forums vertraut. Wie der Titel sagt, gibt es in diesem Bereich keinen Support. Und ergänze deine Angaben min. um folgende Punkt: - Welcher Simulator - Welche genaue Version des Airbus - ev. Screenshots von dem Problem
  9. Da du das Pordukt über Steam gekauft hast, wende dich bitte an Steam.
  10. Da kann es viele Gründe dafür geben: falsche Bedienung, Airbus nicht richtig konfiguriert, ..... Also ganz wichtig: Dokumentation, spezielle den Step-by-Step Guide lesen Ich selber nutze den FSX schon seit Jahren nicht mehr, tue mich mit der Fehlersuche daher etwas schwer. Ansonsten für Supportfragen bitte an Steam wenden, wenn das Produkt über die Steamplattform gekauft wurde.
  11. Hier glaube ich kann dir keiner sagen, wie Steam das Installationsprozedere handhabt. Was du oben augelistet hast, sind (aus Aerosoft Sicht) alles einzelne Module des Airbus Installers. Der originale Aerosoft Installer (wenn du das Produkt bei Aerosoft bei Aerosoft gekauft hast), installiert alle diese Module in einem Durchgang durch simples starten der setup.exe ohne dass du ich um die einzelnen Module und wo was hingehört kümmern musst. Wie Steam das handhabt? Keine Ahnung.
  12. At which airport did you place the CRJ in you first topic, maybe I can recreate the situation.
  13. Unfortunately P3D has two ad-ons.cfg files stored in different locations - C:\ProgramData\Lockheed Martin\Prepar3D v4\add-ons.cfg - C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\Lockheed Martin\Prepar3D v4\add-ons.cfg From which path did you take this one:
×
×
  • Create New...