!! Windows 7 no longer supported !!

As Microsoft will stop supporting Windows 7 on Jan 20th we will be unable to test any of our
products on that platform. It may work, or it may not, but no guarantees from our side. 

Jump to content

mopperle

Deputy Sheriffs
  • Content Count

    20949
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    50

mopperle last won the day on February 18

mopperle had the most liked content!

Community Reputation

3225 Excellent

About mopperle

  • Rank
    Quebrantahuesos

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No, never seen this. And not enough details to make any suggetsions. When you gat a CTD, it would be good, to get the complete error message. What exact version of P3D are you running and what exact version of the Airbus? Do you use time acceleration?
  2. Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
  3. And which exact version does the prepar3d.exe has? Please update the Airbus to 1.0.0.7 with the ASUPdater (experimental updates turned on).
  4. Da dieser Thread beantwortet wurde haben wir ihn geschlossen. Wenn Sie weitere Fragen haben können Sie jederzeit einen Neuen öffnen.
  5. Can not be replicated, when you have the currently latest version 1.0.0.7 of the Airbus and the latest version of GSX2.
  6. mopperle

    Fuel loading

    Simple answer; No and will not be changed.
  7. Easy to overlook? Well it is always easier to blame others.
  8. They system requirements are very clear about this. A joystick is mandatory. And you can get good ones like this for quite a little money: https://www.amazon.co.uk/Logitech-Extreme-Pro-Precision-Joystick/dp/B00CJ5FPTA/ref=sr_1_2?crid=2JKFCJX16G007&keywords=joystick+for+pc+flight+simulator&qid=1581608865&sprefix=joystick%2Caps%2C176&sr=8-2
  9. Sorry, aber deine ganze Installation ist mehr als merkwürdig. Z.B in deinem anderen Topic hast du einen screnshot gepostet, der zeigt, dass bestimmte wichtige Dateien eine falschen Suffix haben. Das passiert definitiv nicht bei der Installation, sondern wenn Dateien von irgendwoher kopiert worden sind. Aber das kann man ganz einfach lösen, indem du dich direkt mit deiner Kaufbestätigung an den Support unter support@aerosoft.com wendest. Idealerweise gibts du dabei eine vernünftige Emailadresse an, und nicht eine, die aus triftigem Grund auf den Spamfiltern ganz oben steht.
  10. Ich hab deinen Topic mal ins richtige Forum verschoben. Unter "Allgemein" gibt es keinen Support, wie dort auch geschrieben steht.
  11. mopperle

    crj pro is dead

    That means, it worked before. So the question is what has changed on your system?
  12. Ok, in this case, best is to contact PMDG directly to get support. Aerosoft is only the reseller of this product.
  13. Schalte GEX mal ab, vielleicht kommen die sich in die Quere.
×
×
  • Create New...