We got a new video from World of Aircraft: Glider Simulator and are asking for some alpha/beta testers! Check this post.

 

Jump to content

Repaints \ Liveries \ Livery Manager

All our liveries for the Bus Professional and the livery manager. Do not add more then one question per post so we can track issues. Do not make lists

Subforums

  1. New liveries

    Automatic reports of new liveries that have been uploaded.

    307
    posts

261 topics in this forum

  1. Pinned topics
    • 399 replies
    • 35361 views
    • 258 replies
    • 35892 views
    • 80 replies
    • 4633 views
    • 10 replies
    • 803 views
    • 72 replies
    • 30647 views
    • 5 replies
    • 1161 views
    • 32 replies
    • 11227 views
    • 2 replies
    • 4848 views
    • 1 reply
    • 7570 views
    • 0 replies
    • 2347 views
    • 0 replies
    • 6848 views
    • 0 replies
    • 5982 views
  2. Topics
    • 73 replies
    • 3481 views
    • 2 replies
    • 96 views
    • 5 replies
    • 228 views
    • 1 reply
    • 71 views
    • 5 replies
    • 171 views
    • 3 replies
    • 144 views
    • 11 replies
    • 432 views
    • 14 replies
    • 540 views
    • 5 replies
    • 201 views
    • 1 reply
    • 238 views
    • 10 replies
    • 382 views
    • 1 reply
    • 144 views
    • 4 replies
    • 349 views


  • Posts

    • On a lot of short-distance CRJ real world flights, the aircraft never even climbs to its optimal altitude in the first place. One R/W flight I have ridden on many times is a CRJ-900 from KELM to KDTW. I use that same flight for testing in the sim. It is 289 miles, and the aircraft could easily make the trip at FL340, but because of ATC restrictions the maximum altitude they are normally allowed to use is FL260. Some days they even go at FL240.   The longest CRJ flight I have ridden on a regular basis is from KDTW to KIAH, which is just over 1000 miles. That flight usually goes at FL360 and never steps any higher. Only once when I was on board did they fly it initially at FL340, and then stepped to FL360 later. It might have been due to ATC, or might have been because the aircraft had a full passenger load and it was summertime.   With the current Covid situation, I doubt that many r/w flights are carrying a full passenger load these days.
    • Smart Screen Filter blockiert Downloads:   leider ist das ein Problem des Windows Defender. Der Smart Screen Filter scheint die Ursache zu sein. Passiert meist nach einem Defender oder Windows Update. Unsere Dateien sind alle Virengeprüft.   Einfach einmal den Windows Defender öffnen. Dann auf "App & Browsersteuerung" gehen. Und dort dann den "SmartScreen für Microsoft Edge" deaktivieren. Dann muss es mit dem Edge klappen. Nach dem Download von Aerosoft den Smart Screen Filter wieder einschalten. Für andere Browser müsste es in den Browser Optionen möglicherweise eine entsprechende Einstellung geben oder sie lassen den Download direkt zu.
    • Hallo Micha, bin jetzt wieder zu Hause, habe mir die Zibo wieder herunter geladen und auch das Update, aber muss nicht nach dem extrahieren die Unterstriche wegsein ? lg  
    • oh, only now I see that diagram behind the yoke
    • Hallo! Ich bin auf der Suche nach einer (deutschen) Beschreibung für das AviTab. Leider ist mein Englisch im Moment noch etwas lückenhaft aber ich bin dran.. :-) Vielleicht kann mir hier jemand sagen ob es "nutzbare" Unterstützung in Form von Tutorial oä gibt. Danke!
×
×
  • Create New...