Jump to content

Microsoft Train Simulator Support

Allgemeine Diskussionen und Support für unsere MS Train Simulator Add-ons

41 topics in this forum

1. 1

• 1 reply
    • 6.8k views
    • 0 replies
    • 2.2k views
    • 1 reply
    • 7.2k views
    • 1 reply
    • 5.8k views
    • 2 replies
    • 11.4k views
  2. U Bahn Frankfurt

• 0 replies
    • 6.9k views
    • 1 reply
    • 7k views
    • 1 reply
    • 7.2k views
    • 2 replies
    • 8.5k views
    • 5 replies
    • 8.6k views
    • 0 replies
    • 7.3k views
    • 3 replies
    • 8.2k views
    • 0 replies
    • 7.2k views
    • 0 replies
    • 7.8k views
    • 1 reply
    • 8.3k views
    • 4 replies
    • 8.4k views
    • 0 replies
    • 13.7k views
  3. Problem Berlin Subway

• 11 replies
    • 19.3k views
    • 1 reply
    • 11.5k views
    • 0 replies
    • 9.1k views
    • 5 replies
    • 10k views
    • 1 reply
    • 9.9k views
  4. Linie 51

• 3 replies
    • 10.1k views
  5. kann nicht neu installieren

• 2 replies
    • 9.3k views
    • 7 replies
    • 11.4k views

• Popular Topics

• Latest Posts

• I'm sure they'll be even more of us when we get closer  
    • Nowhere on the productpage is written, that Lukla includes the Twinotter.   I assume you have P3Dv5.1 installed, as the first v5 version had huge problems. The fps issue was solved with 2.0.0.1 of Lukla:  
    • Hi Captains,   Trying to get this solved I have some more info for those who maybe come up with a solution     log738zibo.txt   Attached a part of the logfile with info about the hardwear axis problem. (speedbrake, Throttle 1 and 2 dont work)Flaps work fine It seems about calibration, but I re-calibrated several times without luck.   -------------------------------------------------   This morning I tried it on the SSG 747-800 Same result as with the Zibo738, but engine 3 and 4 worked fine surpizingly   Thanks upfront,   Peter  
    • Hallo, zunächst möchte ich mich bedanken für die tolle Interaktion zwischen Checkliststimme und nunmehr der direkten Darstellung der Abarbeitung am Instrumentenbrett. In der praktischen Durchführung habe ich zwei Probleme: 1. Die Darstellung des Instrumentenbrettes ist grundsätzlich sehr groß. Wie kann der Zoomfaktor auf eine Größe verstellt werden, sodass der Überblick vorhanden bleibt und der Zoomfaktor sich nicht mehr verändert? 2. Während ich z. B. zum Takeoff rolle wird die Checkliste abgearbeitet. Obwohl ich den Taxiway beobachten muss um die richtige Richtung beizubehalten blendet sich dann das Cockpit ein mit den Checklistinformationen. Gibt es die Möglichkeit die Checklist-Cockpitdarstellung auf einen anderen Bildschirm auszulagern, sodass ich ganz normal den Überblick nach draußen beibehalten kann?   Gruß Manfred 
    • Hi.   When buying LUKLA EXTREM for P3DV5, I also expected the Aircraft Twin Otter. No plane was there!   In order to be able to fly on the altitude of this region I bought a two-engine Duchesse.   Now when we start in Lukla airport, the FPS drop to 5 to 10. After Takeoff, it goes into the air at full frame rate!   Can someone tell me what's wrong with this case?   Thanks Farhad
  • Create New...