Jump to content

MatzeH84

Members
  • Content Count

    252
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

50 Excellent

About MatzeH84

  • Rank
    Gliderpilot

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.flyecon.com
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

7493 profile views
  1. Well, same as now. ­čĄú Nah, seriously, I understood that you plan to update this product some time into the future. Maybe then the option will be there, and in my eyes, it will be the better option. If would would implement it today, TrueGlass would be more convenient of course.
  2. Yet. They will add them for sure in order to accomodate the Connie. The mulitengine support was also added later on.
  3. Would also pay another full price for an updated product, IF the turboprop simulation is made realistic. The (never to be released) Porter showed what would be possible, MilViz brought a pretty (!) good adaptation of the PT-6 as well in their Totter. If they'd choose to develop a Twotter also (which would be quite logical after bringing the Beaver, Otter and Totter), AS would lose quite a few potential customers to an up-to-date product.
  4. Better opt for the A2A rain effects, they are now free for all devs and are looking far (!!) more realistic.
  5. For me integration of the GTN units would be the most important item. Also a weather radar unit would be a great addition. Lastly a point that always made flying the Twotter less enjoyable for me is the ground handling with the current engine simulation. You either rocket forward or you're stuck at the position. And it seems it is heavily influenced from wind speed and direction somehow. I know (I believe?) that it is based on an improved model of the standard FS turboprop model, thus these issues could only be overcome with a custom engine modeling, and I know this would mean
  6. Version 1.0

    2159 downloads

    Aircraft Template for the Cessna 172R, using performance tables provided by A2A, for use with the standard prop.
  7. Version 1.0

    1507 downloads

    Aircraft template for the Beech B60 Duke, using the performance tables provided by RealAir.
  8. Some alternative destinations, such as african airports, really would be nice. Flying european and american hubs and airports over and over again gets boring time to time, and Africa could be a nice continent to discover. But I admit that it wouldn't sell as good as 'traditional' products..
  9. Ja ist bei mir genauso. Beides zu nutzen ist bringt Abwechslung, und beides hat seine Vor und Nachteile. Derweil kann man bei Nutzung von GSX die Parkposition so w├Ąhlen, dass es keine Probleme gibt, also z.B. B2 statt B1 (diese w├Ąre zu nah am Terminal, sodass es verschwindet).
  10. Selbes Problem habe ich auch. Habe zwar auch AES freigeschaltet, aber da unrealistischerweise immer der Pax-Bus ankommt, w├╝rde ich doch lieber GSX nutzen..
  11. Hi, ich wei├č nicht ob es hier schonmal aufkam: an manchen Airports kommt ein Paxbus angefahren, obwohl die Passagiere hier per Pedes zum Flieger kommen w├╝rden (aktuelles Beispiel: Hahn). Kann man das irgendwie unterbinden, eine Option einf├╝gen oder das gleich realistisch, Flughafenabh├Ąngig gestalten? Gru├č Matthias
  12. Es sollte daf├╝r mittlerweile ein Update geben. Alternativ kannst Du erstmal den FS mit einem anderen Flugzeug als der PMDG starten und dann, wenn alles geladen ist zur NGX wechseln. Dann gehen auch die Geb├Ąude.
  13. ..und damit es nicht jeder Nutzer editieren muss, vor allem wenn er sich nicht so gut auskennt, dachte ich dass es ggf eingepflegt werden k├Ânnte, da es Szenerieseitig schnell gemacht ist. Wie ich es selbst hinbekomme wei├č ich wie gesagt. Mit ADE geht es NICHT. Die Parkposition muss den Flag "Pushback Direction" gesetzt bekommen (left/right/both/none), was hiermit nicht geht. Scheinbar stehts in Hahn auf 'none', daher kein Push mit GSX m├Âglich. Gleiches Problem hatte ich z.B. in der bekannten Neapel-Freeware.
  14. Weil man für diese Änderung einen Payware-Editor braucht..
  15. Ich wei├č dass man es selber machen kann. Allerdings muss ich das f├╝r jede Parkposition einzeln machen, wenn ich drauf stehe. Das im Afcad zu editieren dauert grad mal 5 Minuten. Zudem hatte ich grade das Problem, dass die Anpass-Funktion im GSX Men├╝ nicht auftauchte, da muss ich aber nochmal schauen warum.
×
×
  • Create New...