Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

Allgemein (keine Supportanfragen)

6491 topics in this forum

  1. Pinned topics
    • 0 replies
    • 140 views
    • 29 replies
    • 2516 views
    • 0 replies
    • 8724 views
    • 3 replies
    • 10355 views
    • 0 replies
    • 11070 views
    • 3015 replies
    • 155234 views
    • 1 reply
    • 16399 views
  2. Topics
    • 0 replies
    • 60 views
    • 1 reply
    • 147 views
    • 1 reply
    • 108 views
  3. PMDG 747

    • 1 reply
    • 93 views
    • 1 reply
    • 103 views
    • 1 reply
    • 112 views
    • 1 reply
    • 116 views
    • 1 reply
    • 176 views
    • 1 reply
    • 143 views
  4. Kauf von P3Dv4

    • 8 replies
    • 265 views
    • 1 reply
    • 173 views
  5. Logitech Attack 3

    • 10 replies
    • 754 views
    • 2 replies
    • 221 views
  6. Payware Flughaefen

    • 22 replies
    • 1105 views
  7. LOWI

    • 2 replies
    • 214 views
    • 10 replies
    • 482 views
    • 1 reply
    • 236 views
    • 2 replies
    • 212 views
  • Posts

    • Mathijs asked you if you have read the manual that comes with Torp-Sandefjord. It actually gives you the answer to the problem you have described above.    
    • The single dataset of NavDataPro is no subscription. You just buy this single dataset and thats it. What Otto also told you is, that while the dataset you bought is still valid (i.e. no new AIRAC cycle has been released yet) you need to download the navigation data for all your add-ons (which are supported) and update them. Once a new AIRAC cycle is released you are not having download access to the dataset you purchased anymore.   Of course the data is then still locally on your machine, and you can reinstall your add-ons any time and update them with the locally stored navigation data again.   You are also referring to the "one day option". This only relates to the charts. For the navigation data there is just the "one dataset" option.  
    • Hi all,   this is more a "feature request" :)   Is it possible to add in a future update, that VHF1 can be turned off too. It can be only turned of if CALL will be switched to VHF2 and vice versa   What also would be nice is that is to set VHF2 also on CPT site :)   Thanks for a reply :) Bernd
    • Will it use more GPU instead of CPU? For mine will be perfect to use more CPU because I have a 1GB GPU and it will run in lag like a321/320
    • Meiner Meinung nach funktioniert die FF757 (fast) perfekt. Wer sucht, wird sicher noch die eine oder andere kleine Macke finden, aber das ist schon fast "Meckern auf hohem Niveau", ich wüsste keine. Die 767 liegt gleich auf, würde ich meinen, die tripple-Seven als ältestes FF-Flugzeug etwas dahinter.   Die Einschätzung kann evtl. nicht mehr ganz objektiv sein, denn die 777 und 767 bin ich schon länger nicht mehr geflogen. Eine Zeit lang schwankte ich zwischen der FF757, der IXEG737 und der Zibo737. Die Zibo funktioniert bei mir sehr gut, bis auf eine kleine Unzulänglichkeit bei den Funkgeräten und dass sie ein wenig Schwierigkeiten beim Holding-Entry hat. Beide Probleme sind aber keine Showstopper, so braucht eigentlich niemand zwei Funkanäle parallel hören, auf bestimmte wenige DME kann man verzichten und das korrekte Holding-Entry lässt sich mithilfe von einem Offsetwaypoint erzwingen - wenn man denn überhaupt Holdings fliegen will/muss, in meiner VATSIM-Zeit wurde mir bisher noch nie eines auferlegt. Die IXEG konnte zu der Zeit, als ich sie flog gar keine Holdings (Tipp: mithilfe der FMS-FIX Seite "zeichnen" und im Headingmode manuell fliegen macht richtig Spaß!), sie hatte aber nach meinem Empfinden die beste Immersion. Die FF757 lässt bei mir nichts zu wünschen übrig, aber ich fliege meistens am Feierabend kleinere Strecken (Bremen - Nürnberg usw.), da ist eine 757 einfach überdimensioniert, die sollte man besser von Frankfurt nach Dubai schicken...   Probiere die Zibo mal aus - als Freeware wird sie dich begeistern, wette ich! Ich meine, sie steht der PMDG wirklich nicht viel nach! 
×
×
  • Create New...