Before you buy

Please check here before you buy this product to avoid surprises,

• Hi! Hanse,   Thanks a lot for answering me. I have tested it. This happened also even if I skip the item( Flight control test). P3D v4.4 Options / Realism / Flight Controls - Use Autorudder = unchecked?--> Yes, unchecked. MCDU3 OPTIONS / AIRCRAFT / AUTO RUDDER = OFF? --> Yes, Off. Please help me. Thanks!!  
    • Habs gefunden im Tablet unter SETTINGS / DISPLAY OPTIONS dann HUD FOR CAPTAIN muß off sein... dann ist es weg...
    • Ich nutze dazu seit langem das Plugin X-Camera, funktioniert sehr gut. Ich weiß nicht genau, wie die freeware/payware-Struktur heute ist, aber früher gab es eine kostenlose Version, welches bereits mehr als genug Möglichkeiten bietet. Irgendwann habe ich es dann gekauft, im Nachhinein gesehen aber ohne die erweiterten Möglichkeiten zu nutzen. Jedenfalls erzeugt X-Camera (bei Erstgebrauch) für den jeweiligen Flieger csv-Datei mit den spezifischen Kamera-Einstellungen - sehr praktisch, wenn man viele verschiedene Flugzeugen wechselt. Diese csv-Datei wird im Aicraft-Ordner abgespeichert und bleibt erhalten, wenn man die inkrementellen Zibo-Updates über die vorhandene Version kopiert.   https://www.stickandrudderstudios.com/x-camera/   
    • I explicitly put a link to that post into your latest post I closed as there is no need to open multiple posts. You just need to follow that link... You can find your all your own posts easily back by moving your mouse above your profile picture in the top right corner of the page, wait a moment and then use the "Find content" link.  
    • Does anyone knows the link for ASUpdater forum? A topic mine was moved to there and I do not know how find it out.

Thanks.