Jump to content

Airbus X A320/321: Hotfixes und Updates

Kurzfristige Fehlerbereinigungen und Updates

• By coincidence I know a pilot who flies these kinds of airports and I called him yesterday. His reply was: "Like we did it before FMC's, just navigate there. You know, like a real pilot. NDB. VOR and compass." He ranted on a bit about sissy pilots who can't fly anymore but we'll ignore that, lol.   Fact is, even a flight simmer should know how to get somewhere without FMC and GPS. It's very educational and even fun.   
    • We are no longer using that system for other products.
    • Danke @John Kunde für den Link zu diesem interessanten Artikel.  Ist halt schon schon schade, das viele Entwickler und Hersteller im letzten Jahr ankündigten keine Addons mehr für den FSX zu veröffentlichen, sondern sich voll und ganz auf P3D  konzentrieren. Und somit einige User (wie mich) nach langer Überlegung den Übergang zu P3D in Angriff nehmen, weil der FSX auf Dauer keine Zukunft mehr hat. Und jetzt?? Kommando zurück? Jetzt hat Prepar3D keine Zukunft mehr? Oh man, was kommt als nächstes? Klar das die Entwickler und Hersteller sich der neuen Situation anpassen müssen und Software für den FS 2020 entwickeln müssen, aber P3D dafür komplett abschreiben? Kann ich mir nicht vorstellen.  Mann müsste auch erstmal wissen, was da Überhaupt für System und Grafikleistungen gefordert werden. Mit meinem System, dürfte es da schon knapp werden,  wenn man sich so die Bilder ansieht.    Alles Videos kenne ich nicht. Habe bisher nur eines gesehen. 
    • The Problem is that (not like other Aerosoft installers) you only download a zip with 300kb and that one downloads the files during the installation process directly. I had very long to downlaod prague as well, it's completely different to all other aerosoft installers. Mine took about half an hour, mabe the server was not that occupied at that time. But it's correct, it is not as easy and straight forward as we are normally used to with aerosoft installers.
    • It hast come a long way since i first used the ms flight simulator in the 80s on a floppy disk on my dad's computer... in 4 colours... Amazing screenshots. 
  • Create New...