Aerosoft official retail partner for Microsoft Flight Simulator !! 
Click here for more information

Jump to content

Andras Meridian Airlines

Sign in to follow this  

Andras Fields Virtual Airline.

9 topics in this forum

1. Pinned topics
    • 0 replies
    • 12016 views
  2. Topics
  3. Andras Meridian hiring!

• 0 replies
    • 5822 views
  4. Application

• 7 replies
    • 7725 views
  5. AMA VA Flies with VAFS5

• 4 replies
    • 7872 views
  6. Back home at last!

• 1 reply
    • 7409 views
    • 10 replies
    • 8208 views
    • 3 replies
    • 7505 views
  7. Which brings me to

• 21 replies
    • 9203 views
    • 2 replies
    • 8518 views
Sign in to follow this  

• I wanted to update my post to share that I was able to run the latest Livery Manager in Win 10 2004. I uninstalled the buses. Restarted the computer. I went ahead and downloaded and installed each of the Microsoft Visual C++ Libraries found here. Restarted the PC . Installed the buses with AV off and restarted once again. Everything is working fine now. Hope it helps.   Cheers. Ed
    • Mit der Version 2.06 tritt bei mir folgender Effekt auf: Nach einer Landung parke ich an einem freien Gate (A42, B39). Nun schaue ich mir die Wiederholung der Landung an. Anschließend ist mein Flugzeug am Gate mit einem Defauld-Flugzeug überlagert.
    • Wenn es einen Legacy Mode gäbe (ich hab den noch nicht gesehen), dann funktionieren vielleicht simple Scenerien mit Afcad Boden und einfachen 3D Modellen oder Aircrafts, die nur simples xml Cockpit haben, mehr nicht. Also, für alles was man bei Aerosoft für FSX kaufen kann, ist dieser Modus nicht zu gebrauchen, sollte es ihn überhaupt geben.   Und wann es Addons für den neuen Sim gibt, kann heute keiner wirklich sagen, denn der SDK besteht heute aus mehr Lücken als inhaltlich aussagefähigen Detailinfos.  
    • Hallo,   habe folgendes Phänomen:   Wenn ich meinen Flieger gemütlich vorbereite, taxelt es um mich herum. Echt Prima! Wenn ich dann den BetterPushback rufe… zack...alle Flieger die taxeln verschwunden. Dauert ein paar Minuten und es wird von neuem getaxelt, aber an anderer Stelle. Aktiviere ich BP erneut, sind die rollenden Flieger wieder verschwunden.     Kannst wer das evtl. bestätigen? Würde mich über Feedback freuen.   Gruß Jörg
    • It could be done, but I will not recommend it, as the ASupdater, Registry keys, Links in the Start menu of Windows and the uninstaller will need a lot of changes to work again. It is faster to run the uninstaller you find in the Aerosoft folder, then run the installer with the new destination like C:\P3DV5-Addons\Aerosoft, then the installer will do the job for you and you will not have issues with Updates later. You don‘t need to do that for all addons at one step, but before you update it or an Issue is seen, do it step by step.
  • Create New...