Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. The Fuelplanner reads the data from a file in the "A3XX Navdata" folder. If you do not have a subscription updating these data, you will never see LTFM or other airports becoming part of the navdata after its initial release.
  3. Ich hab es schon mit Edge versucht aber auch da Funktioniert es nicht.
  4. hmm, das ganze ist bei mir genauso, aber mit "trotzdem herunterladen" startet der download. (Windows 10 + Edge) Vielleicht mal einen anderen Browser versuchen? Virenscanner ? Um die Datei als eMail Anhang schicken, das wäre bei meiner Provider definitiv über allen Limits - und würde on the long run eh nichts bringen, da sich der Flieger immer weiter entwickelt. Sorry -Uwe
  5. Kann mich deinem Bericht nur anschließen. Auch das mit der Gefahr, dass die Brille auf der Nase die Linsen schnell verkratzen. Lässt sich kaum vermeiden. Gilt für die Odyssey übrigens genauso. Ich empfehle daher ein Upgrade auf die Rift S. Der Abstand von den Augen zu den Linsen kann eingestellt werden, d.h. der sogenannte Halo-Ring kann zur Maske variiert werden. Damit der richtige Abstand möglich ist, muss der Ring aber richtig auf dem (Hinter-) Kopf sitzen. Sonst hat man das gleiche Problem wie bei der alten Rift. Die S ist sehr komfortable zu tragen! Für Brillenträger richtig eingestellt, hat die S allerdings einen stärkeren Klorollenblickeffekt. Insgesamt ist die Bildqualität zur alten Rift gestiege. Es gibt ein mehr an Schärfe, einen größeren Sweetspot und der Fliegengittereffekt ist weniger störend. Und das bei gleicher Performance. Die Instrumente lassen sich deutlich besser ablesen. Die Landschaft in der Ferne ist mir immer noch zu unscharf, aber besser als bei der alten Rift. Ein großer Vorteil ist auch das Tracking. Man hat keine zwei Kerzenständersensoren mehr mit lästigen Kabeln auf den Tisch stehen. Dafür guckt einem Facebook jetzt mit einigen Kameras in die Stube... Was mir negativ aufgefallen ist, dass mit jedem Szeneriewechsel (neuer Flughafen) oder Wechsel des Flugzeugs der Rechner mehr und mehr in die Knie gezwungen wird. Das habe ich so von der alten Rift nicht in Erinnerung. Aber das kann auch andere Ursachen haben... Gruß Marc
  6. you could use the "customize" option of GSX to make the parking spot wide enough for your aircraft. the "ramp" designation is just to prevend default parking position clutter to be spawned by the FS
  7. So, hab es nun getestet.Auch diese Datei lässt sich nicht Herunterladen. Es kommt nur eine Meldung das die Vorschau nicht geöffnet werden kann. Kliche ich dann auf Herunterladen öffnet sich wieder ein Fenster welches mir sagt, das die Datei auf Grund ihrer Größe nicht Heruntergeladen werden kann. Dann klicke ich auf "Trotzdem Herunterladen" wird der Download zu meiner Downloadliste hinzugefügt aber der Fortschritt bleibt bei 0% stehen.
  8. Today
  9. Sure thing. By default, the Airbus Professional installs to the Documents/Aerosoft folder. If you remove the A318-A319 and A320-A321 folders from the Documents\Aerosoft folder you should be good to go. These folders are normally removed when the products are uninstalled, but different systems have different folder permissions and this sometimes prevents the folders from being removed. There are a few other Airbus Pro related files elsewhere, but it is not necessary to remove them. Best wishes!
  10. hi, Sorry das ich mich so lange nicht gemeldet habe,da ich keine Zeit hatte X plane 11 zu spielen. Es hat anscheinend funktoniert. Es sieht zwar nicht so aus wie auf den Bildern aber immerhin. Außerdem sind manche Sachen einbissien verschwommen wie man auf den Bildern sieht. LG Urknallex
  11. Hey friends of Aerosoft forums. I just purchased Aerosoft Mega Airport Rome, almost everything is right except for the jetways. Almost all 400´s hundreds and 500's hundreds parking positions with jetways visually on screen are unable. If I parked wether Aerosoft A319, A320 PMDG 737 when call GSX services, a message on the screen pop up "this parking is too small for your aircraft . Ground services are not available", clearly this positions are no small !!!. And if you go on airport positions on option "select airport " you can see all these positions mentioned above as RAMP GA MEDIUM or RAMP GA SMALL or RAMP GA LARGE" is this normal? what can I do in order to be able to operate the jetways 400´s hundreds and 500's hundreds.? Thanks in advance
  12. Hello Having issues with installing Air Canada liveries for the airbus 319 and 321. I've followed the instructions and have gotten the airbus 320 to work, but the 319 and 321 liveries will not work. I do not know what you mean by "put the snippet after the last FLTSIM-object". I have downloaded and installed three liveries, but only one works, but I installed all three the same. Any help would be greatly appreciated. Thanks Robert
  13. Hi Dave, Always appreciate your patience with us and the help you provide. Would you mind being a little bit more specific about removing "any remaining folders." Why one's are those? As always, thanks for your help.
  14. Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
  15. Read post above, this is the email you can find under Contact us releated to "orders" on the shop web site.
  16. Okay, I missed that as I just saw “voucher“ so thought it didn’t apply. I missed the upgrade but you really should make it bigger so people can’t miss it. What is the address I should write to please?
  17. Sorry Ray, but when you read the Page before you press "Checkout", where the full price is shown, you will see very clear the Field for the Voucher: When you press "Checkout" without asking yourself that there something is wrong with the price, and not cancel the order to first check how it works to get a discount, it is not the fault of the shop, or? But you can contact aerosoft via email info@aerosoft.com to discuss it there.
  18. If you remember we had this conversation a few months ago and at the time Heathrow Prof was on sale so it wasn’t possible to buy at the upgrade price for owners of the earlier version. Is this why no voucher field was shown?
  19. Oliver, there was no voucher field present on the page where I entered my credit card details. I pressed Checkout as I thought there be another window but there wasn’t. I require a refund for the difference please. How do I go about claiming this?
  20. On the Productpage I linked you before, you can read the following discription at the "Upgrade service tab" how to proceed while the order process: Mega Airport London Heathrow Xtended (Download or Box) = > Mega Airport London Heathrow professional (Download): 6,79 € incl. 19% VAT (5,71 € ex VAT | Price incl. VAT may deviate depending on your local sales tax [VAT]). Please enter your old serial key of "Mega Airport London Heathrow Xtended" (FSX/FSX:SE/P3D/FS2004) in the voucher field at the checkout.
  21. Zum Glück bin ich kein Schwabe... Der Schwabe hätte den günstigeren Computer gekauft, und mit dem gesparten Geld ein paar Flugstunden mit einem Profi gemacht um solche harte Landungen zu vermeiden. Aber ich habe gehört, Ryanair landet immer so! Viele Grüße aus dem Schwabenland
  22. There is indeed shut down sound, but only when start flight READY FOR TAKEOFF state. After cutting fuel switch, there is one second "blank" sound before shut down sound.
  23. You have to push speed selector (left mouse click) to get managed speed, or pull (right mouse click) to set select speed. Managed speed =flight computer control speed Select speed =pilot control speed In both cases the throttle lever should be an CL (CLB) detent, like into your video into first place (not TOGA) TOGA =TAKEOFF/GO AROUND
  24. I've had to start a new topic because you're too quick closing them. I'm on the credit card page but no option to enter serial number for Heathrow Xtended forP3D v1-3. I don't want to proceed until I'm sure I can get the discounted price. I've just been charged full price with no option to enter serial number!!! What is going on? Can you please refund me the difference?
  25. Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
  26. The xtended Version was installable in P3D, but never developed for P3D V4. For P3D V4.x you get the product sim-wings London Heathrow Professional (with a discount) which will handle your issue much better. The xtended version will not be supported for 4.x, only for P3D up to V3.x
  1. Load more activity
  • Newsletter

Want to keep up to date with all our latest news and information?

Sign Up
  • Create New...