Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Hallo airway pirat, (und natürlich alle Anderen) ich habe Deinen Tip aufgegriffen und folgendes ist passiert: 737-800X geöffnet, Mausfehler wie bisher; gewechselt auf Default B747 und auch da gehen keine Mausbefehle; wieder zurück gewechselt auf Zibo mod: X-Plane schließt sich selbstständig!! 2. und 3. Versuch: gleiches Ergebnis. Hat jemand darauf eine Antwort?? P.S: x-plane schließt sonst nicht selbstständig (bei Flugzeugwechsel) Gruß und danke für die Zeit ULFT
  3. Ja dann muss eben die Beste aller Ehefrauen auf die neuen Winterstiefel bis nächstes Jahr warten 🤣! Ich hoffe natürlich, dass die Pedals das Geld wert sind, aber für sein Hobby muss das eben drin sein. Und ehrlich gesagt, Pedale habe ich schon immer vermisst, seitdem ich X-Plane betreibe. Nur mit Joystick ist die Fliegerei zwar machbar, aber wenn man die reale Fliegerei kennt, dann fehlt doch die "Fußarbeit" sehr!! Gruß Hermann
  4. Thanks, Tom! Feel free to delete my comment (in order to reduce clutter...)
  5. tell which application working with p3d without problem with bus and what you mean by turnoff internal view system ??
  6. Since P3D is a graphics intensive application, the logical place to start with kernelbase.dll errors is your graphics card drivers. (1) Download your latest graphics card drivers (2) Run Display Driver Uninstaller in safe mode. https://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html (3) Install your latest graphics card drivers Good luck and let us know how it works out.
  7. Used ezdok longtime ago under FSX but never used it in P3D.ezdok should work when you turn off the interal view system of the Bus.
  8. Today
  9. okay now i make driver updates from applicaton iobit driver booster it found a special update to my sata iata drive and i made one full flight successfully without problems but i am still under testing to give you my final opinion mr mopperle also i need to know what isthe best ezdok version working with airbus without problems ???...thanks
  10. Wenn es dir das Geld wert ist, sicher eine gute Wahl! :-)
  11. For example the CTD when changing the range of the ND. Or before that I had problems with P3D hanging up when changing the HDG bug of the AP under certain circumstances. Several other small things at the FMC that seem to be solved meanwhile. But when you are talking about only few open issues, I was probably one of the few that were affected. That's why I parked it temporary some time ago, because every time a bug was resolved in an update, a new one seem to crop up. I might give it a try again.
  12. Wow, thanks Heinz. I did not realize the Carenado SR22 is for Xplane 10 only. I tried downloading the Premier 1A from Carenado and the same thing happened. Are there any similar add-ons from Carenado that will work on XPlane 11? What other add-on manufacturer's should I investigate for aircraft that will work with XPlane 11 ? Thanks again for the input...........VERY helpful !!
  13. Wenn ich die parkenden Flugzeuge abschalte, ist kein weiteres Flugzeug mehr zu sehen. Nun habe ich beim Testen einen seltsamen Effekt entdeckt: Beginne ich X-Plane auf Gate 4 ist alles in Ordnung. Wechsel ich anschließend auf Gate 5, erfolgt die doppelte Anzeige. Beginne ich X-Plane auf Gate 5 ist alles in Ordnung. Wechsel ich anschließend auf das Nachbargate 8, erfolgt ebenfalls die doppelte Anzeige. Sehr, sehr seltsam.
  14. Ich habe mir jetzt etliche Berichte auf YouTube über die angesprochenen Pedals reingezogen und ich muss feststellen, ich tendiere schon stark zu den von "Guenni 99" erwähnten MFG Rudder Padels. Sie machen auf mich einen sehr stabilen Eindruck und die Einstellmöglichkeiten mittels Federn sind vermutlich haltbar bis X-Plane Version 20.15 😊! Okay, 300 Euros sind ne Stange Geld, aber wie sagt man im Schwobaländle: wer billig kauft, kauft zwoimol! Ich schlafe noch eine Nacht darüber und dann denke ich, geht die Bestellung raus! Gruß Hermann
  15. Great, sounds good Hans! I also have a great relationship with Bombardier, they are one of my customers. Let me know if there is any info I might be able to get for you.
  16. Verschwindet das Default-Flugzeug wenn du 'Parkende Flugzeuge anzeigen' im XP-Grafikmenü abschaltest?
  17. I love the CRT’s. They look so much more realistic! Looking forward to flying a Garuda CRJX all over Indonesia.
  18. I have been trying to run this pattern and have one issue I just can't seem to get the logic together on. I'm flying this pattern (or trying to) to fly approaches. I'm flying A320, no flight plan filed, VFR, but with ILS info entered in Rad Nav. I takeoff and fly perhaps a mile from the end of the runway, then execute a 90 degree turn to the right and then another 90 degree turn to the right, I fly back past the runway on a parallel course. I continue flying until the indication on display shows I am well below the glide path. Once I achieve that condition I turn to the right to try to intercept the localizer. My thinking is that I will fly to the localizer with the proper buttons pushed and that the plane will turn at the proper time onto the heading once it is intercepted and then I fly down the heading to make my approach. I've tried all kinds of button push combinations and intercept angles, but no combination or angle gets me lined up correctly, nor causes the plane to automatically turn onto the proper heading which in this case is 58 degrees. I've been successful a number of times, but only by using a outside view to be able to make the turn onto the runway heading visually looking at the view at approximately the correct time. I feel l,like I'm doing something basically not correct, can someone help me with the proper logic and keystrokes?
  19. Der Thread ist schon etwas alt, aber trotzdem möchte ich meine Sicht zu 32 Bit Auflösung geben. Denn diese wird total überbewertet. 🙂 32 bit enstprechen 4.294.967.296 Abstufungen. Bei 20 cm Weglänge bedeutet dies eine Wegstrecke von einem Wert bis zum Nächsten von: 0.0000000465 mm Bei 12 bit sind das 0.049 mm, d.h. 1/20 mm Wem das zu grob ist, der soll eben versuchen, das Pedal um 5/100000000 mm zu bewegen 🙂
  20. Hi, Question what works better with the P3dv4.5 + A3xx Prof - all last version. Should not be too complicated. 1. Chaseplan is not approved for P3dv4.5 and last version is from January 2019, is there nothing left ??? 2. EZCA is constantly updated but is very complicated. Are there any ready-made settings for the Airbus from Aerosoft ?? What are the experiences of the pilots or Aerosoft? Switching between the 2D windows is too rigid for me, I would like to have more reality. Or is there freeware? thanks CFG874 Bernd Hallo, Frage was läuft besser mit dem P3dv4.5 + A3xx Prof - alles letzte version. Sollte nicht zu kompliziert sein. 1. Chaseplan ist nicht für P3dv4.5 zugelassenlesen und letzte Version ist vom Januar 2019, kommt da nichts mehr ??? 2. EZCA wird ständig aktualisiert ist aber sehr kompliziert. Gibt es vorgefertigte Einstellungen für den Airbus von Aerosoft ?? Wie sind da die Erfahrungen der Piloten oder von Aerosoft? Zwischen den 2D Fenstern umschalten ist mir zu starr, hätte gerne mehr realität. Oder gibt es Freeware ? Danke CFG874 Bernd
  21. Question for developer: Could we expect RNP 0.3 capability for RNAV approach. Happy landing Ondrej
  22. Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
  23. Kann auch ein schlichter OOM sein. Typisch bei Verwendung eines komplxen Fliegers zusammen mit komplexen Scenery Addons und zu hohen Einstellungen. Wie Wolfgang schon sagt, poste bitte mal CPU, Grafikkarte und verbauter RAM. Verwendest du zufällig ein Notebook?
  24. Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
  25. For the kernelbase.dll error applies the same as for the other error. It simply shows that soemthing on your system is not as it should be. Typical problems are: - Windows is not up to date - your P3D installation is somehow broken (happens often, when a client update only is done) - missing/broken Microsoft Visual C++ Redistributables; you need all of them starting from 2005 up to 2017 Using Google search for this error in combination with P3D give you a lot of othr possible hints/solutions
  1. Load more activity
  • Newsletter

Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
  • Create New...