Jump to content

• Popular Topics

• Latest Posts

• Hi Mathijs, how can you comment on the fact that Pmdg is not able to release the 737 on the current MSFS platform, even though they supposedly work with Asobo in close cooperation ... and how does it look with your CRJ .. do you have similar problems?
    • Hi.   I have now tested ENVA without using the jetways. Then all works. It's a fantastic scenery, and I'm looking forward to the fix from both you and Asobo.   But now I have a work-around. I didn't need to implement the suggestions from @Tom A320
    • Waaas? Dabei bin ich noch gar nicht fertig 🥵😵 ... Bei diesem Satz muss ich immer an meine Schulaufgaben in Deutsch denken. Die Aufgaben waren verteilt, und manche holten tief Luft, stürzten sich drauf und schrieben sofort los. Ich hingegen überlegte ... hmmm ... wie fange ich an? Nach 15 min immer noch etwas Ratlosigkeit ... Ca. 30 min vor Abgabe ... hmmm ... was kann ich jetzt noch schreiben? 5 min vor Abgabe ... die anderen (vorgenannten) ganz atemlos: "Waaas? Dabei bin ich noch gar nicht fertig 🥵😵 ... ich brauche noch mindestens eine halbe Stunde ...". Ihr merkt, Deutsch(-Schulaufgaben) waren nicht meine Stärke. Dafür dann eben eher Mathe und Physik. Daher bin ich jetzt auch (u.a.) beim Flusi und nicht in einem Lesezirkel und Debattierclub gelandet. Wollte ich mal loswerden 😁.   Jedenfalls sind Fuerte und Lanzarote (wenn auch nicht X-Europe, sondern X-Africa) inzwischen voll. Ich habe aber entdeckt, dass in Gran Canaria gerade neben dem Airport noch so einiges fehlt - das werde ich bis 3. Okt. nicht mehr alles schaffen, was ich mir vorgenommen hatte - aber irgendwann muss es ja eine Deadline geben, und dann kommt es halt irgendwann in die nächste Version. Also ... Uwe ... Luft ablassen ... und entspannen 😁. Und sich auf das Ergebnis in XP freuen ....
    • Thanks for taking take time to read through my complaints   Yeah, though you could either build some sort of a spoofing algorithm that actually distorts the position (defo the hard way), or just input a random believable value in there, with GPIRS it shouldn't ever go over like 0.1 anyways Hmm, yeah, though somehow many other planes managed, probably by creating a bit of custom logic for that. Would defo be a quality of life upgrade. Didn't even think of that, I only know the two normal installations, Swiss doesn't have ADS-B in and thus no traffic selector and SAS (at least on the -343Es) has ADS-B in with operative traffic selectors. That just makes me wonder what airline would select TA for the APPR PERF Didn't know that was an option either Could be, though I have a way old manual form 2004 that (admittedly in EIS1) describes the system as I think it should be. Might be a case of the manual describing what should be and not what actually is
  • Forum Statistics

• Total Topics
      106039
    • Total Posts
      743779
  • Create New...