OPabst

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  1. Did you test the Groundfile above? Or is it the default one?
  2. Then you maybe should check the driver of your graphiccard. I am out of ideas here.
  3. OPabst

    Mega EDDL Scenery default bleeding through.

    Simply No. The limits of the old FSX engine needs in parts tweaks to prevent autogen to be eliminated by objects. There are several tweaks known, but all have sideeffects. The sideeffect of our tweak is, that the object (like the ground) is ignored while loading, when autogen is off, because the sim load the file in a different way. Other tweaks have the side effect, that in some cases it will not work as wanted. As 99% of the users in the last years will keep the autogen on (and wants to have it as dense as possible), our tweak was the best choise. I think the minimum settings for the autogen should be possible today without much Performence issues, if not, your System is to much outdated and needs an update, minimum for the graphiccard. For modern Sims like P3D we don't need this tweaks, as the SDK provide use with switches to prevent the autogen exclusions. Btw: It's not only the ground effected here, maybe the other issues are not so present.
  4. Gibratar is special, as the ground needs to build the complete area of the runway in 3D. Attached a test replacement for the ground, maybe that helps to seperate it better from the Terrain blow. Simple replace it in the Scenery folder, don't forget to backup the original first Test for Gibraltar Flicker Ground.zip
  5. OPabst

    Mega EDDL Scenery default bleeding through.

    Is it possible, that you autogen density setting is NONE? I don't see any on your screen. If that is true, please set the Autogen to the minimum but not to none, as this maybe results in not loading the groundpolys.
  6. Wenn die Versionsnummern gleich sind, also V101, dann sollte das alles drin sein.
  7. Verstehe nicht, warum Du das German Airport Bundle V2 installierst (in dem ist doch Köln-Bonn drin), um dann nochmals den einzelen Airport zu installieren? Das macht doch keinen Sinn. Und wenn Du was an den Airports änderst, muss der RESYNC Button anschließend gedrückt werden, sonst fehlen ggf. Datein, die für die Jetways wichtig sind.
  8. Hast Du mal den RESYNC/Repair Button unter der Airportliste gedrückt?
  9. OPabst

    Mega Airport Madrid Evolution

    No, P3D V3 (V2,V1) is not supported anymore.
  10. OPabst

    double jetway in LHR

    The primary problem is, that you install the addons below the P3D Folder, which is in Program Files. The best way is to deregister the Heathrow Addon with the EGLLconfig tool. Then create a C:\P3D-Addons\Aerosoft folder and Move the Sim-wings Heathrow folder to that one, start the EGLLConfig tool once to register the new location. Then you will not have any problems to start the SODE-On.bat
  11. OPabst

    double jetway in LHR

    Read here first: https://forum.aerosoft.com/index.php?/topic/140952-how-to-install-optional-sode-jetway-for-professional-sceneries/
  12. OPabst

    Madrid Professional

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  13. OPabst

    Madrid Professional

    mal wieder diese Shadermanpulation, das braucht kein Mensch. Wenn die Ersteller diese Produkte für die Supportkosten der Andern zahlen müssten, wären die längst weg vom Markt.
  14. Ja, dass solltest Du. Kann ich nicht sage, ist auch egal da veraltet und somit nicht mehr interessant, wenn man schon Xtended installiert hat. Lass die Finger von der CD, sonst wirds noch schlimmer. Zum FS9 kann man halt nur immer wieder sagen, dass da Speichersparen das einzige ist, was hilft. Bei Heathrow Xtended for FS9 wird bei der Installation zum Beispiel nach Hires Texturen gefagt, der da dann den Haken setzt, muss sich über CTD's nicht wundern. Gibt noch tausend andere Ursachen, nur das ist alles Out-off-Date und aus meine Gedächtnis verbannt, muss Platz für neues schaffen, dass heute Standard auf 64bit ist, wo CTD's nicht mehr vorkommen (zumindest wegen Speicherüberlauf nicht).
  15. OPabst

    Madrid Professional

    Ok, auf dem zweiten Screenshot ist eine Meldung zu sehen, die auf die Verwendung von GSX hindeutet. Bitte mal dieses Tool auch deaktivieren, denn das könnte da auch beteiligt sein. Eines ist jedenfalls klar, die Scenery selbst generiert ein solches Objekt nicht, wir können es auch auf keinem Rechner nachvollziehen. Offensichtlich wird hier ein Objekt durch irgendwas ersetzt, was dann halt zudem Zaun führt. Da GSX Airport Addon bezogen arbeitet, könnte das Problem auch dorther kommen, wäre dann auch weg, wenn das Scenery Addon deaktiviert wird (dann wird der Index ja neu generiert und GSX macht an dem Airport dann ggf nichts mehr oder was anderes.