Jump to content

• Latest Posts

• OK thanks. I will double check this file once more on a fully clean reinstall. I thought that changing the UsePrepar3Dv5 from 0 to 1 would solve your issue but it's not guaranteed that's the only file affected. Could you please monitor that you don't have anything else abnormal happening on your flights.
    • Kann ich nicht nachvollziehen. Bist du sicher , dass du alles richtig ausgewählt hast, so wie hier:   Zeig doch mal eine  Screenahot.
    • Und was ist daran falsch? Eine 747 bekomme ich in LOWI halt nicht hoch. Deswegen wurden z.b. in P3D diverse Aiports in der MCDU garnicht ageboen, weil die Bahn zu kurz war.
    • Hallo,  kann mir jemand helfen. Nachdem ich beim Airbus 320 die Triebwerke gestartet habe und alles stabil ist, fährt das Triebwerk 1 herunter und lässt sich nicht mehr starten.  Was mache ich falsch oder liegt der Fehler wo anders. Dieses habe ich erst, nachdem ich das neue update gemacht habe. 
    • i have sorted it myself i think where it was saying "UsePrepar3Dv5=0", i have just changed the 0 to a 1 and everything has started working again. when i reinstalled the product without the update the product works fine, but then when updated the product something has changed UsePrepar3Dv5=1 to a 0.
  • Forum Statistics

• Total Topics
      105966
    • Total Posts
      743377
  • Create New...