Jump to content

Aerosoft A320/A321 professional liveries

220 files

1. Aerosoft Professional Airbus A320 Airwego G-EISW_20th

A repaint of the Aerosoft Professional Airbus A320 in Airwego Virtual Airline colours featuring the 20th Anniversary titles.

By Rob Potter.

www.airwego.uk

41 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

2. Middle East Airlines "75 Years" OD-MRT Airbus A320 IAE

Middle East Airlines "75 Years" OD-MRT

DO NOT ALTER, EDIT OR UPLOAD THIS PAINT TO ANY WEBSITE WITHOUT MY EXPLICIT PERMISSION.

Use Aerosoft Livery to install it. Follow the instructions in Readme!

Requests are paid!

http://www.texturasbrasileiras.com/
    http://www.texturasbrasileiras.blogspot.com/

26 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

3. A320-200 Clickair (latest livery)

A320-200 of Clickair in their latest livery. Registration EC-KLT
    Can be installed using livery manager
    Clickair was a low-cost airline subsidiary of Iberia founded in 2006 to compete with Vueling. In 2009 was announced that Iberia would buy Vueling through its subsidiary Clickair, but the merge will keep the Vueling branding instead of Clickair.
    This livery is a rework of the original one, with a lighter grey colour.

More repaints at: flightdeck-pmi-repaints.webnode.es
    Twitter: @FlightDeck_PMI

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    A320-200 de Clickair en su última librea. Matrícula EC-KLT

Este repaint se puede instalar usando el livery manager
    Clickair fue una aerolínea de bajo costo fundada en 2006 por Iberia para competir con Vueling. en 2009 Iberia anunció que se haría con Vueling a través de Clickair, pero la fusión de ambas mantendría los colores y nombres de Vueling.
    Esta librea es una modificación de la original con un color gris mas claro en lugar del plateado original

Encuentra mas repaints de diferentes aviones en mi web: flightdeck-pmi-repaints.webnode.es
    Contacta conmigo a través de twitter: @FlightDeck_PMI

71 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

4. A320-200 Clickair

A320-200 of Clickair. Registration EC-GRH
    Clickair was a low-cost airline subsidiary of Iberia founded in 2006 to compete with Vueling. In 2009 was announced that Iberia would buy Vueling through its subsidiary Clickair, but the merge will keep the Vueling branding instead of Clickair.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    A320-200 de Clickair. Matrícula EC-GRH

Clickair fue una aerolínea de bajo costo fundada en 2006 por Iberia para competir con Vueling. en 2009 Iberia anunció que se haría con Vueling a través de Clickair, pero la fusión de ambas mantendría los colores y nombres de Vueling.

Encuentra mas repaints de diferentes aviones en mi web: flightdeck-pmi-repaints.webnode.es

20 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

5. A320-200 Evelop! (old livery)

A320-200 in Evelop! old livery. Registration EC-LZD
    Evelop! is an Spanish airline with headquarters in Palma de Mallorca. Owned by Barceló Group, it is a subsidiary of Orbest. It is mainly a charter and ACMI airline, but it also operates some regular flights from it's main base Madrid.

A320-200 de Evelop! con los antiguos colores. Matrícula EC-LZD

Evelop! es una aerolínea española propiedad del Grupo Barceló. Tiene su sede en la ciudad de Palma de Mallorca. Evelop! es principalmente una aerolínea charter y ACMI, pero también realiza varios vuelos regulares desde su base principal de Madrid

24 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

6. A320-200 Evelop!

A320-200 of Evelop!. Registration EC-LZD
    Evelop! is an Spanish airline with headquarters in Palma de Mallorca. Owned by Barceló Group, it is a subsidiary of Orbest. It is mainly a charter and ACMI airline, but it also operates some regular flights from it's main base Madrid.

A320-200 de Evelop!. Matrícula EC-LZD

Evelop! es una aerolínea española propiedad del Grupo Barceló. Tiene su sede en la ciudad de Palma de Mallorca. Evelop! es principalmente una aerolínea charter y ACMI, pero también realiza varios vuelos regulares desde su base principal de Madrid

63 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

7. PEGASUS AIRLINES TC-RBA AIRBUS A321 NEO

Hello everyone,
    The first Airbus A321 Neo aircraft of Pegasus Airlines painted by DAGHAN Production.

for P3D

156 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

8. Airbus House Colors F-WWFT Airbus A320 CFM

Airbus House Colors F-WWFT

DO NOT ALTER, EDIT OR UPLOAD THIS PAINT TO ANY WEBSITE WITHOUT MY EXPLICIT PERMISSION.

Use Aerosoft Livery to install it. Follow the instructions in Readme!

Requests are paid!

60 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

9. Captain Joe A320 Livery (Fictional)

Why Not...

112 downloads

(1 review)

0 comments

Updated

10. Aerosoft A320 Saudi Arabian Airlines SL HZ-AS51

Hello
    This is my first paint in a professional plane, its Aerosoft A320 Saudi Arabian Airlines Sharklet
    Callsign:HZ-AS51
    I just made it in 4:20 hour maybe and it was hard specialy with "failtures and a potato PC" but now it's free of wrongs

sorry for my bad English
    Enjoy!!

91 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

11. Azul Linhas Aéreas Brasileiras PR-YJA Airbus A321 CFM

Azul Linhas Aéreas Brasileiras PR-YJA
    Semi-fictitious repaint, the real PR-YJA is an A321neo LR.

NOTE!!!
    As the Aerosoft model does not allow me to edit windows and some doors, unfortunately the A321LR's 2L / 2R ports (behind the wing) are positioned in the same place as the A321ceo's door (in this case, they are the 3L / 3R).
    The Aerosoft model, because of the windows, did not allow me to reposition that door.
    In addition, the window on the old A321ceo 2L / 2R port is appearing in a larger window, for the same reason that you cannot edit the windows.
    I hope you understand this limitation of the Aerosoft model, it was the only solution I found for that.

Use AirbusX Extended Livery Manager. Follow the instructions in Readme!

Requests are paid!

131 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

12. LAN Airlines Airbus A321 CC-BEH

ATENCIÓN: Esta versión del repaint solo es compatible con Airbus A320 X Professional (P3D v4). Para otras versiones visita mi perfil.
    ATTENTION: This version of the repaint is only compatible with Airbus A320 X Professional (P3D v4). For another versions visit my profile.
    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________
    No olvides visitar www.hvrepaints.net o www.hvrepaints.com para tener los mejores repaints de internet o pedir el tuyo.

(ES) Como parte de a actualización de repaints antiguos, llega una nueva versión del A321 CC-BEH de LATAM Chile, este avión aun porta la livery de LAN Airlines junto a un poco de suciedad por la edad del avión.

Algunas características de este repaint son:
    Dimensiones reales basadas en el avion real.
    Compatible con Livery Manager.
    Código SELCAL real de la aeronave.
    Adhesivo de certificación ILS.
    Fuentes  y logos reales de LAN Airlines.

Cualquier problema con el repaint me pueden escribir aquí o a la información de contacto incluida en el WinRar o en la página de HV Repaints.
    Prohibido re-subir esta textura a otro sitio que no sea Aerosoft sin mi autorización, así como también subir este archivo a páginas de aerolíneas virtuales sin expresa autorización, no robar créditos, el trabajo es gratis, agradecelo no robándolo. Prohibido editar, modificar o basarse sin autorización.
    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________
    Don't forget to visit www.hvrepaints.net or www.hvrepaints.com to have the best repaints on the Internet or ask for yours.

(EN) As part of an upgrade of old repaints, a new version of LATAM Chile's A321 CC-BEH arrives, this aircraft still carries the LAN Airlines livery along with a bit of dirt due to the age of the aircraft.

Some features of this repaint are:
    Real dimensions based on the actual plane.
    Compatible with Livery Manager.
    Real SELCAL code of the aircraft.
    ILS certification sticker.
    LAN Airlines real fonts and logos.

Any problem with repaint can write me here or to the contact information included in the WinRAR or in the HV Repaints webpage.
    Forbidden to re-raise this texture to another site that is not aerosoft without my authorization, as well as upload this file to pages of virtual airlines without express authorization, not stealing credits, the job is free, thank you not stealing it. It is forbidden to edit, modify or base without authorization.

148 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

13. LAN Chile Airbus A320 CC-COC Retro Livery

ATENCIÓN: Esta versión del repaint solo es compatible con Airbus A320 Professional (P3D v4). Para otras versiones visita mi perfil.
    ATTENTION: This version of the repaint is only compatible with Airbus A320 Professional (P3D v4). For another versions visit my profile.
    No olvides visitar www.hvrepaints.net o www.hvrepaints.com para tener los mejores repaints de internet o pedir el tuyo.

(ES) El primer Airbus A320 de la actual LATAM Chile, llegó en octubre del 2000 con la clásica livery del arco rojo. Actualmente este avión opera en LATAM Argentina con la livery actual de la compañia. Este repaint es para poder recordar tiempos antiguos a través de la gloriosa LAN Chile.

Fuentes  y logos reales de LAN Chile.

Cualquier problema con el repaint me pueden escribir aquí o a la información de contacto incluida en el WinRar o en la página de HV Repaints.
    Prohibido re-subir esta textura a otro sitio que no sea Aerosoft sin mi autorización, así como también subir este archivo a páginas de aerolíneas virtuales sin expresa autorización, no robar créditos, el trabajo es gratis, agradecelo no robándolo. Prohibido editar, modificar o basarse sin autorización.
    Don't forget to visit www.hvrepaints.net or www.hvrepaints.com to have the best repaints on the Internet or ask for yours.

(EN) The first Airbus A320 of the current LATAM Chile, arrived in October 2000 with the classic red bow livery. Currently this aircraft operates in LATAM Argentina with the current livery of the company. This repaint is to be able to remember ancient times through the glorious LAN Chile.

LAN Chile real fonts and logos.

Any problem with repaint can write me here or to the contact information included in the WinRAR or in the HV Repaints webpage.
    Forbidden to re-raise this texture to another site that is not aerosoft without my authorization, as well as upload this file to pages of virtual airlines without express authorization, not stealing credits, the job is free, thank you not stealing it. It is forbidden to edit, modify or base without authorization.

55 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

14. LAN Airlines Airbus A320 CC-BFR

ATENCIÓN: Esta versión del repaint solo es compatible con Airbus A320 Professional (P3D v4). Para otras versiones visita mi perfil.
    ATTENTION: This version of the repaint is only compatible with Airbus A320 Professional (P3D v4). For another versions visit my profile.

(ES) Un clásico Airbus A320 de LATAM, con sharklets y un poco de suciedad, se actualiza para darle aún más realismo al repaint. A pesar de operar para LATAM Airlines Perú, aun posee la clásica estrella solitaria en el fuselage a la espera de ser pintado LATAM en el futuro.

Adhesivo de certificación ILS.
    Fuentes  y logos reales de LAN Airlines.
    Ventanas de cabina en color gris.

(EN) A classic LATAM Airbus A320, with sharklets and a little dirt, is updated to give even more realism to the repaint. Despite operating for LATAM Airlines Peru, it still has the classic lone star in the fuselage waiting to be painted in LATAM  colors in the future.

ILS certification sticker.
    LAN Airlines real fonts and logos.
    Cockpit windows in grey color.

127 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

15. Volaris AIRBUS A320 NEO N528VL

Aerosoft A320 Professional VOLARIS N528VL

Volaris en el 2016 recibió su primer A320neo lo que la posicionó como la primera aerolínea norteamericana en operar este modelo de avión, según lo informado por Airbus.

Gracias por descargar este Repaint de Volaris A320NEO, realizado por Antonio De Montanaro / ademont@outlook.com

160 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

16. A320 IAE LAUDAMotion OE-IHD

Enjoy !!! 

156 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

17. Aerosoft professional A320 SWISS HB-JLS

Repaint of the Swiss A320-214 HB-JLS

256 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

18. Aerosoft Airbus A320 NEO VOLARIS XA-VRD

Aerosoft A320 Professional VOLARIS XA-VRD

VOLARIS A320-271N NEO XA-VRD
    Gracias por descargar este Repaint de Volaris A320NEO, realizado por Antonio De Montanaro / ademont@outlook.com

194 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

19. Aerosoft

Aerosoft A321 Professional VOLARIS N542VL

106 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

20. JetSMART Airbus A320 Tortuga Verde (CC-AWO)

ATTENTION: This version of the repaint is only compatible with Airbus A320 Professional  (P3D v4). For another versions visit my profile.

(ES) El primer A320neo de JetSMART del 2020, lleva una hermosa Tortuga Verde en su estabilizador vertical, esta tortuga no pasa inadvertida y es sin duda uno de los aviones más lindos de la flota de JetSMART.

Dimensiones reales basadas en el avion real. Compatible con Livery Manager. Animal de la cola detallado. Fuentes reales de JetSMART. Máscara estilo Airbus A350 (máscara de mapache). A320neo recreado sobre modelo CFM Sharklets. Advertencia “NO TOW” en tren de aterrizaje de naríz.  

(EN) JetSMART’s first A320neo of 2020, carrying a beautiful Green Turtle on its vertical stabilizer, this turtle does not go unnoticed and is undoubtedly one of the cutest aircraft in the JetSMART fleet.

Real dimensions based on the actual plane. Compatible with Livery Manager. Detailed tail animal. JetSMART real fonts. Airbus A350 style mask (raccoon mask). A320neo recreated on CFM Sharklets model. “NOT TOW” warning on nose landing gear.  

116 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

21. Green Airlines Airbus A320-214 RP-C9100 (Virtual airline)

Green Airlines RP-C9100 for Aerosoft A320 professional

Enjoy!

10 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

22. Middle East Airlines MEA New Colours Airbus A321

Middle East Airlines MEA Airbus A321 CFM NEW Livery Colours T7-NEO

Follow the instructions in (Readme)
    My 3rd Ever Repaint done on sim hope you all like it,
    Please note that this is the New MEA Livery which will be applied on their A321neo  
    Follow Me on Social Media for my Aviation Photography Checkout @cedarjet201 
    also on youtube www.youtube.com/cedarjet201
    Middle East Airlines Fans Club (Facebook Group)

PLEASE DO NOT ALTER, EDIT OR UPLOAD THIS PAINT TO ANY WEBSITE WITHOUT MY EXPLICIT PERMISSION.

Follow the instructions in (Readme)

49 downloads

(1 review)

0 comments

Submitted

23. A321-200 Galistair (TUI)

A321-200 of Galistair with TUI stickers. Registration 9H-VDB
    Galistair is a spanish wet-lease and charter airline with Maltese AOC since January 2020. This aircraft named Virgen de Butarque, is now flying on behalf of TUIfly from Düsseldorf mainly to the Canary Islands and Mallorca.

A321-200 de Galistair con los colores de TUI. Matrícula 9H-VDB
    Galistair es una aerolínea española que desde enero de 2020 cuenta con AOC de Malta. Actualmente, este avión llamado Virgen de Butarque, está volando para TUIfly desde Dusseldorf hacia Mallorca y las Islas Canarias.

146 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

24. Aerosoft A321 professional Tianjin Airlines B-302X

Hi everyone. Here is the Tianjin Airlines (ICAO:GCR   IATA:GS) "100th Aircraft" special livery for Aerosoft A321 professional sharklet.
    Registration number B-302X.
    The tail pattern shows the famous buildings in Tianjin China.
    Repaint by Arashizuki Texture.
    Painting on tail by Komugi Mai.

225 downloads

(0 reviews)

0 comments

Updated

25. Aerosoft A321 professional Tianjin Airlines B-302X

Hi everyone

Here is the Tianjin Airlines (ICAO:GCR   IATA:GS) "100th Aircraft" special livery for Aerosoft A321 professional sharklet.
    Registration number B-302X.
    The tail pattern shows the famous buildings in Tianjin China.
    Repaint by Arashizuki Texture.
    Painting on tail by Komugi Mai.

21 downloads

(0 reviews)

0 comments

Submitted

• Create New...