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Showing content with the highest reputation on 04/09/18 in all areas

  1. 1 point

    Version 1.0.0

    417 downloads

    This is a repaint of the new Airbus A321neo from Azores Airlines (CS-TSF) Very good repaint! PS: Repaint is by Hangar266 Good trips/flights to everyone!!
  2. 1 point

    Version 1.0

    12649 downloads

    This ZIP - file contains repaints in the colors of Airbus A320 CFM Delta Air Lines N333NW (clean and dirt). These textures can be used for the Airbus X and the Airbus X Extended! ... if you are looking for more or other repaints then you can also look on my homepage http://simtexture.de!
  3. 1 point
    Keeping FS9 alive, I love it, same with your videos.
  4. 1 point
    They will do it eventually - after all, they are all but out of projects now. PMDG have been done - just the upcoming 800 series, the Maddog X is done and so on. There are not too many a/c addons worth doing left. There is rumour of the Milviz ATR - they did a FS2Crew for the Flight1 ATR years ago, as well, but that is some time off Trust in the Lord.
  5. 1 point
    Wirklich ein beeindruckendes Video... Respekt. Man will sofort Baden gehen... Und die fliegende "Gummikuh" ist genial. Liebe Grüsse Ly
  6. 1 point
    Ja stimmt. Mit dem nächsten Update wird diese Liste alphabetisch sortiert. Aktuell ist es verwirrend, da er die aircraft.cfgs nach der Verzeichnisstruktur einließt. Sollte mit dem nächsten Update behoben sein.
  7. 1 point
    Ho, ho, ho, Santa has presents for you....
  8. 1 point
    Thanks Christian! Just back from a short flight in the Scottish Highlands, remembering all of the tricks needed to get the best out of this quirky bird. I soloed on an SF25, many, many years ago and in real life I would love something like this but perhaps with a Rotax 912? Regards, Mark
  9. 1 point
    Hi Mark. This is an easy question to answer. The H36 Dimona works in the P3Dv4. Only one change must be made in the aircraft.cfg, otherwise it does not move a meter on the ground: [Brakes] hydraulic_system_scalar = 0.0 After this little change she runs perfectly in P3Dv4 Aerosoft H36 Dimona in P3Dv4 action
  10. 1 point
    Keep on going Neal. It's only a short distance to go!
  11. 1 point
    In the mean time you may use my AFCAD. Fixed all the issues listed above, together with MK-Studios. LIPEafcad.zip
  12. 1 point
    Am 14.3., also vor ca. 14 Tagen, startete ich endlich zur lang ersehnten Tour de "Susi Air - Air Stripes", leider nicht mit einer PC6, sondern mit der KingAir B200. Mit nur 35cm Luft wischen den rasant kreisenden Propellerspitzen und dem Erdboden nicht gerade ein dazu prädestiniertes Flugzeug ... Zum Üben habe ich mir auf der Strecke nach Wamena (WAJW) als erstes einen etwas leichter anzufliegenden "Flugplatz" ausgesucht, dieser hat die Kennung WW32 und liegt neben einem Fluss in nur 357ft Höhe. Eine Übersicht zu den Landeplätzen findet sich hier: https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/113341-susi-air-scenery-package-under-development-in-indonesia-x-plane-11/ Papua Neuguinea liegt direkt am Äquator und hat wegen der Meeresküsten aber auch der hohen Gebirge bis zu einer Höhe von 4500m ein uneinheitliches Klima. Dieses reicht von tropisch bis zu alpin. In dieser Zeit führt der Nordwestmonsun sehr feuchte Luftmassen vom Pazifik heran und ist für die dann fallenden hohen Niederschlägen verantwortlich. Ich hatte ein wenig Glück, zwar war in den Niederungen so gut wie immer eine beinahe geschlossene Wolkendecke vorhanden, aber stärkerer Regen, Gewitter oder gar Taifune blieben mir erspart. So kam mir auf dem Flug nach WW32 ein geeignetes Wolkenloch sehr entgegen. Unterhalb der Wolken folgte ich dem Wasserlauf bis zum Anflug auf WW32 Nach der Landung genoss ich das bunte Treiben. Nach einigen Erfrischungen packte mich wieder die Abenteuerlust und ich fühlte mich gut gerüstet, um die nächste Herausforderung (WW56) anzugehen. Am Startpunkt habe ich kurz überlegt, noch einige Palmen am Ende der Piste fällen zu lassen .... Aber es hat gereicht (so gerade). Der Schreck über die schnell näher kommenden Palmenwedel wich schon nach kurzer Zeit der Besorgnis, ob mit der KingAir eine S-förmige Landepiste in über 6000ft Höhe zu bewältigen war. Nun, um das herauszufinden war ich ja unterwegs. Im all gegenwärtigen Grün unter mir war der braune Streifen schnell entdeckt. Kurz vor der Landung Da vorne ist die Piste zu Ende Am oberen Ende befindet sich eine Farm, Gelegenheit für bestimmte Notwendigkeiten. Während eine kurzen Pause bereitete ich mich auf den nächsten Nervenkitzel vor, die Landung in WT75, in 8212ft Höhe und einer Bahnneigung von <12° Zum wieder warm werden stand zuerst der Start auf der S-Piste bevor. Auf dem Rollweg zum Startpunkt bot sich mir dieses aufmunternde Idyll dar: Mach's besser, nahm ich mir vor. Im Anflug auf WT75 beschloss ich die Landung zu wagen, der Start ging bergab und der Abflug entlang des Einschnittes verlangte keine zu hohe Steigleistung am Beginn des Steigfluges. Mit etwas erhöhter Geschwindigkeit setzte ich zur Landung an. Das mehr an Geschwindigkeit konnte ich gut zum Hochziehen der Nase gebrauchen. Am oberen Ende der Piste angekommen wurde der Flieger quer gestellt, sicher ist sicher. Der Start von dieser Piste machte jedem Sturz in einer Achterbahn zur Fahrtaufnahme Konkurrenz. Mit der Leistung des gewesenen Tages mehr als zufrieden machte ich mich auf den Weg nach Wamena (MAJW), dort wollte ich übernachten. Wamena erwies sich als stärker frequentierter, etwas größerer Platz, allerdings machte er einen ein wenig vernachlässigten Eindruck. Was soll's, hier gab es ein Bad und eine Bar! (Und ja, nach dem Barbesuch habe ich 12 Stunden geschlafen. Oder waren das nicht 12 Schritte keinen Alkohol vor dem nächsten Flug?). Gruß Othello
  13. 1 point
    Perfect camouflage for the departure of Cavok Air An-12. If you would like to see the full flight Montreal (YUL) to Keflavik (KEF) check here: https://www.youtube.com/watch?v=d4WdkKFoJOc
  14. 1 point
    I'm all about a heavy workload in the cockpit. Having been in the cockpit of a few of MK's wonderful 742's the feeling of awe, admiration and love has not dwindled to this day. I should also mention my love of FS2004.
  15. 1 point
    This is great. you should try to make the Volaris Livery of"N531VL"
  16. 1 point
    Here are my 2 AFCAD Files for Zurich 1. Landig Runway 14, Takeoffs Runway 28 and 16 2. Landing Runway 34, Takeoffs Runway 32 and 34 3. Landing Runway 28, Takeoffs Runway 32 and 34 is coming soon You have to change the files manually !!! Delete ( Backup ) the Original Files from the Scenery folder. Cheers Thomas LSZH_L34_S32_34.bgl LSZH_L14_S28_16.bgl
  17. 1 point
    if designing parking in an AFCAD you have to opt either for AI or non AI use. AI Use will mean that you design it so that all spots can be used without overlapping so you have to decide for eiher one large or two small etc. non AI will provide a large enough spot for every plane that in real live can park at the gate - mostly leading to overlaps. Online pilots will prefer the non AI version as they receive there parking assignment from a "real" controller based on the "real" airport layout - people using AI traffic (including me) will prefer the AI version to avoid pictures like above. Whichever version a dev will make one part of the community will not like it As for the codes there is no strict rule which airline uses which parking code and in special airlines with some "history" like swiss or brussels airlines are often coded different by different AI painters. so CRX is not unusual for swiss. Best thing (imho) is to grab a AFCAD editor like ADE and change the positions to your needs/likes. This will surely be needed after some time as airlines change, merge, disappear, come into service or simply change their destinations. - just think about the American Airlines - US Airways merger, US Airways once used AWE, changed to USA and now it's AAL or think about RYR suddenly appearing in EDDF
  18. 1 point
    Change your Texture.CFG inside the texture folder to the following [fltsim] fallback.1=..\..\Aerosoft Airbus A320_A321 Base\Texture_Fallback_VC //fallback.2=..\..\Aerosoft Airbus A320_A321 Base\Texture_FallBack_A320 fallback.2=..\..\Aerosoft Airbus A320_A321 Base\Texture_FallBack_A321 fallback.3=..\..\..\..\Scenery\Global\texture fallback.4=..\..\..\..\..\..\Scenery\Global\texture Then it should work, at least it worked for me.
  19. 1 point

    Version 1.1

    2585 downloads

    This repaint is for the Aerosoft Twin Otter Extended. It represents a Twin Otter in the colors of Yeti Airlines 9N-AET. ... if you are looking for more or other repaints then you can also look on my homepage http://simtexture.de!
  20. 1 point
    This is my Christmas present, the retro Airbus by Condor! Have fun and Merry Christmas ... Holgi
  21. 1 point
    818 downloads not even 1 thanks? Thanks
  22. -1 points
    Hi. I would like to Request Repaint for Airbus A319 Myanmar Airways International (MAI).Please kindly see attached file for my request. Thanks
  23. -1 points
    And another month is gone.... Is there any control on your process or on the developers that works for your company? We are speaking of months and months of delay not days.....
  24. -1 points
    I got my last message moderated so I try again with different worlds Easter 2019? We are waiting since July 2017


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