Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

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  1. Yeah if that is the case i would also like to know the timeline. If it will take much longer i think i'll also get the JustSim version.
  2. Is this the same as the just released JustSim Innsbruck or will this be a different addon?
  3. Thats very interesting. This VA is member of our VA alliance. We do not tolerate when our member VAs are involved in illegal activity. I have reported this to our alliance CEO as well and we will have to decide what actions we will take.
  4. Hellenic Airways VA A320 enroute from LGTS to LGAV / Picture taken shortly after departure.
  5. Thank you Joshua, I'll try it out during my next flight in the virtual skies Kind regards Manuel
  6. It's not like it wants to trim itself. Infact it trimms itself! Thats called autotrim and is an important feature of airbus aircraft. However you should be able to trim on short final and during takeoff as the flight law changes and these features are inhibited in this flight phases. PS. As a A320 FO i can say that the airbus x really is tricky to land. The reaction to the.pitch sidestick inputs during the approach before the law changes are way to slow and not nearly enough to handle the pitch in a correct way.
  7. Hi, ich hab dir hier mal schnell eingezeichnet wie es gemeint ist und z.B. hier kannst du nachlesen wie der teardrop entry geflogen wird falls du es nicht weißt. http://www.touch-n-g...oldentries.html in diesem fall würdest du nach erreichen vom AYT VOR 1 minute kurs 152 fliegen und dann eine rechtskurve machen um den inboud kurs von 002 zu interseptieren. nachdem du dann wieder über dem AYT VOR bist fliegst du kurs 348 bis 10,4 DME von AYT und machst dann eine rechtskurve zum ILS. lg
  8. Hi Thorsten, ist schon klar. Ich wollte das auch nur richtig stellen da ja die frage war wie es in diesem fall richtig gemacht würde und es vielleicht auch in zukunft andere interessiert. IFR und erst recht in niedriger höhe fliegt man niemals irgendwelche turns die so nicht auf charts zu finden sind (ausser man bekommt radar vectors oder ist für einen visual approach gecleared). wie du in deinem ersten post schon als alternative geschrieben hast ist eben in dem fall die richtige antwort ins holding einzufliegen und von dort aus das procedure der ILS chart weiterfliegen. lg
  9. Da der turn (weder rot noch grün) in keiner karte eingetragen ist wäre die einzige richtige vorgehensweise über einen teardrop entry ins holding einzufliegen um über den inbound leg ans VOR zurück zu kommen und von dort aus das procedure der ILS karte abzufliegen. lg Manuel
  10. Da schließe ich mich auch noch an. Mit jedem Update wird es noch besser. Echt klasse geworden die neue Version. Tolle Arbeit!
  11. Stavanger really looks amazing! This is going to be my new favorite destination as soon as i have it!
  12. da muss ich meinem vorredner leider zustimmen (nur zum teil allerdings) ....der preis ist für den umfang wesentlich überteuert... allerdings war die anmerkung "...hat es nicht anders verdient" recht überflüssig lg
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