Support overload. We are currently seeing 65% more demand for support then we normally see. We can only assume this is because more people are at home due to the corona crises. Our complete support staff is online and they are working flat out, but it will take some days before we can scale up resources. Please be patient.

Jump to content

Philipp Mittelstädt

members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Philipp Mittelstädt

  • Rank
    Ramp Agent
  1. also wenn ich aufgaben starte,dann funktioniert es ich habe auch mal aus neugierte ein eigenes Szenario erstellt wo ich 1 Zug drin hab und dahin fahren kann wo ich will und da ging es auch. bloß wenn ich die mitgelieferte "Freie fahrt" spielen möchte kommt der Szenerieladefehler.
  2. Hallo,wenn ich im Addon Köblitzer bergland eine "Freie Fahrt" machen möchte kommt ein Szenerieladefehler jetzt weiß ich nicht was ich tun soll,habt ihr eine Idee?
×
×
  • Create New...