Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

lesolivi

members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lesolivi

  • Rank
    Flight Student - Groundwork
  1. Hi Oliver, What about your tests ?
  2. Bonjour Alejandro, J'ai bien la version 9.1, pour FSUIPC j'ai 3.82 et le contrôle des comptes utilisateurs est désactivé. AESHelp ne fonctionne toujours pas. Olivier
  3. Bonjour, Je vous ai informé d'un dysfonctionnement de votre produit depuis le 22 juin, à ce jour je réclame toujours votre support pour ce produit. Quelqu'un veut-il bien prendre en charge cette anomalie ? Dans cette attente. Cordialement. Olivier
  4. Hey, il y a quelqu'un ici ???????
  5. Hi Oliver, It's done, and always the same problem. My FS9 is "classicaly" installed, C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9. I hope you will find. Best regards. Olivier
  6. Hi Oliver, It's when i start AESHelp. I have tried to start AESHelp when FS9 was launched and tried AESHelp alone, always the same message. Best regards. Olivier
  7. Bonjour Alejandro, C'est ce que j'ai fait, toujours le même message, "Run-time error '53': File not found" A te lire. Olivier
  8. Bonjour Alejandro, toujours rien ? A te lire. Cordialement. Olivier
  9. Bonjour Oliver, Tout d'abord merci pour le beau travail de l'équipe Aerosoft. Lorsque je démarre AES 1.9.5a, il plante et m'indique le message "Run-time error '53': File not found" Je ne comprends pas, pouvez-vous m'aider? Je suis sous vista Home Premium, FS9 Merci Olivier
×
×
  • Create New...