Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Today
  2. They operate the A330-243 but I'm sure they'll make a fictional Hawaiian livery. How else are people going to virtually fly from Boston to Honolulu
  3. They do however it is the -200 not -300. Has RR engines though.
  4. They have the -200, were are modeling the -300. More specifically the -343 with Tlls Royce engines. There are mumerous variants of the -300 with three different engine variants. Best wishes.
  5. I noticed that Hawaiian Airlines uses the 330 too. Do they have this particular version? Just asking since their livery is one of the most beautiful I know.
  6. Hello, and welcome to the forums my friend. The last 2 pages of the forum should be a good read for you as they contain very hood info on this project. The orice is not yet set but should be in line with the other Airbus pro products. Release date is sometime this year, and that is all we can tell you at the moment. Best wishes
  7. Yesterday
  8. Please send C:\Aerosoft\SIMstarter NG\log\SIMstarter NG.log
  9. Ich habe bei inibuilds gelesen, dass Meshes von Drittanbietern zu genau dem von mir beschriebenen Problem in Dublin führen und dies verifizieren können. Leider kann man nicht alternativ ein Groundpoly darunterlegen, das ergibt leider überhaupt keinen Effekt. Also kann ich jetzt tatsächlich FSGUNG für Europa deaktivieren oder mir für 27 Euro die soeben erschienene Version von MK gönnen. Gibt es eigentlich noch irgendeinen Simmer, der kein Meshprodukt installiert hat?
  10. I’m Very sorry if this has been asked but what price will it be or near? What will be the release date?
  11. Could someone make a new Delta Airlines A320 repaint for the A320 professional? (I know there's one for the Airbus X, but it doesn't display properly for the A320 professional for me.)
  12. Aircraft is B777. I’ve tried all possible choices, but it went always bad. Instead I have no problem with routes from Europe to South America! 😡
  13. Wie ihr auf den Bildern erkennen könnt, hab ich verschiedene Objekte die wahrscheinlich mit 5000 Watt Lampen beleuchtet werden. Wer hatte auch diesen Fehler und wie könnte man dieses beheben? Ich könnte mich daran errinnen, das das vor X-Europe 3 nicht so war.
  14. It is indeed! Hans has done a marvelous job with this aircraft!
  15. --- closed --- Die Payware Cessna 172SP Skyhawk hatte diesen Fehler, bei anderen Flugzeugen trat der Fehler nicht auf!
  16. Hello Holgi. I'm reaching out to you, because your liverys are those i'm using the most. Could it be possible to do the "Atlantic Airways" a319, a320 or a320neo (sharklet) livery? Atlantic Airways is the national flag carrier of the Faroe Islands and received their first Airbus in 2012, an a319. The airline today owns a a319, a320 and just got a a320neo. In 2021 the airline should own a complete a320neo fleet of four a320neo's. As of today, there's only been made one good looking Atlantic Airways livery for the aerosoft a319. This livery is already outdated, because Atlantic Airways has edited the small "Faroe Island" text in the rear to a big "FAROE ISLAND" instead. I'll attach some images for you to understand:) Looking forward for your answer //Jónas
  17. Danke Frithjof! Gruß, Peter
  18. Hello Holgi.

I'm reaching out to you, because your liverys are those i'm using the most. 

Could it be possible to do the "Atlantic Airways" a319, a320 or a320neo (sharklet) livery?

Atlantic Airways is the national flag carrier of the Faroe Islands and received their first Airbus in 2012, an a319. The airline today owns a a319, a320 and just got a a320neo. In 2021 the airline should own a complete a320neo fleet of four a320neo's.

As of today, there's only been made one good looking Atlantic Airways livery for the aerosoft a319. This livery is already outdated, because Atlantic Airways has edited the small "Faroe Island" text in the rear to a big "FAROE ISLAND" instead.

I'll attach some images for you to understand:)

Looking forward for your answer

//Jónas

4b240e73915cf648c7a683cec127a001-atlantic_airways_3.jpg

77186_1485567773.jpg.f4a0f7a4b88aaa58d5bd0c32113a50d1.jpg

A320neo-Atlantic-Airways.jpg

shutterstock_1416530822-e1562262290317.jpg

19. Seattle ist doch schon eine Großstadt. Wenns da mit 60-70 FPS läuft dann auch an anderen Ecken. 60-70FPS sind aber eigentlich unnötig.
  20. Den Pfad zu den Dateien. Einfacher geht es wenn man einen Link erstellt und den ins "normale" Custom Szenerie Verzeichnis schiebt.
  21. Hallo Mustafa, es gibt ja auch bis auf die Wegpunkte keinen Unterschied. Außerdem hat der automatisch generierte den Vorteil, dass er immer funktioniert und Du ihn nicht eintippen musst. Du erstellst Dir doch sowieso einen Flugplan über Simbrief oder Onlineflightplanner etc. um den Treibstoffverbrauch, Flugzeit, vorgeschlagene Flughöhe und andere Daten zu bekommen. Der Nachteil bei den dort erstellten Flugplänen ist auch, dass sie nicht immer von Deinem FMC akzeptiert werden oder auch ganz einfach eine merkwürdige route vorgeben. Ich selbst verwende beide Methoden oder verwende auch den Flugplaner im AVITAB für Kurzflüge. Wenn sich Wegpunkte unterscheiden, welche Dir nicht gefallen, kannst Du die ja einfach im FMC ändern. Oder hab ich Deine Frage falsch verstanden? Grüße Detlef
  22. Guten Abend, Nach nun mehr als 6 Monaten habe ich wieder Lust bekommen, in einen Flieger zu steigen. Erst ein paar Updates gemacht und das Game läuft noch immer super. Trotzdem hat es genau eine Macke. Egal was ist bei EINSTELLUNG - TON mit den Schieberegeln anstellen und auch auf FERTIG klicke, passiert genau NIX! Sobald ich wieder in diese Einstellung gehen, sind die Schieberegler genau wieder an der Position. Dann dachte ich mir, einfach einmal den Sound DEAKTIVIEREN. Hmmm denken und funktionieren sind wohl zwei paar Schuhe. Der Ton war einfach weiterhin da! Mittlerweile weis ich einfach nicht weiter. Was könnte es noch sein, was ich übersehen habe? XP Realistic - Ton OFF UWXP - Ton OFF
  23. Hallo zusammen! Ich benötige einen Hinweis zum Dateimanagement: Ich möchte wg. der großen Datenmenge die Custom Scenery Dateien auf eine separate SSD auslagern. Welchen Verweis muss ich im Custom Scenery Verzeichnis von XPlane dafür eintragen, damit die Dateien geladen werden? Danke für eure Hilfe und herzlichen Gruß Peter
  24. Well I made a support ticket with FligtSimSoft.com and linked this post, explained my situation and the conclusion I came to regarding this problem, we will see if they get back to me soon but from what i read there support is very minimal.... In the mean time is there a alternate program I can use for PFPX, preferably it gives flight plans for the CRJ700/900, Airbus A319,A319,A320,A321 FMS so I can use on board navigation to do my flying, this problem has held me up for 2 whole days so far and I would like to move on with my life I have FSpassenger flights to do and would like to do them instead of trouble shoot. Any suggestions would be appreciated, thanks for reading In the mean time I will be relegated to programming all nav data in to the FSM manually... well I guess I will have try and make it line up with ATC, or can I send a flight plan from the FSM to ATC... I got some reading to do...
  25. Wow found this post in the PFPX section Can't load PFPX flight plans into CRJ, this guy is having the same problem with flight plans made in PFPX not working with CRJ FSM and it looks like there is a bug in the way PFPX makes flight plans and he has been waiting for support on the problem since July and according to his last post they have yet to get back to him... not good.....
  1. Load more activity
  • Newsletter

Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
  • Create New...