Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Hallo hermann, Still und heimlich ist gut ich bin noch nicht dazu gekommen es zu posten .... Gruß heinz
  3. There are problems with Malpensa at the time. The developer is working on it. I hope we get that fixed quickly. Otherwise, please open a ticket for this: https://helpdesk.aerosoft.com/portal/home Greets Heinz
  4. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  5. Es gibt Probleme mit Malpensa zur Zeit. Der Entwickler arbeitet daran. Ich hoffe, wir bekommen das schnell bereinigt. Ansonsten bitte ein Ticket dafür aufmachen: https://helpdesk.aerosoft.com/portal/home Gruß heinz
  6. Es gibt Probleme mit Malpensa zur Zeit. Der Entwickler arbeitet daran. Ich hoffe, wir bekommen das schnell bereinigt. Ansonsten bitte ein Ticket dafür aufmachen: https://helpdesk.aerosoft.com/portal/home Gruß heinz
  7. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  8. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  9. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  10. Is it possible to do shared cockpit with one pilot flying the Professional and one pilot flying the AXE?
  11. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  12. TH, I have no idea what PC Aviator is doing here. All reseller get the same file (zip) as Aerosoft places in its own shop. If PC avaiator is changing this zip-file in any way, there is nothing Aerosoft can do. Please show me some screenshots of the steps you performed. And what Windows version are you using?
  13. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  14. Otto I did a fresh download & no change in the outcome. I am still getting multiple folders with the same name. I am beginning to wonder if there is something wrong with the file I am downloading. I purchased it yesterday from PC Aviator, (PCA) using Paypal. The Download link at PCA shows a File of 6,785,275,401 bytes The zipped download is 6,626,249 kb When I downloaded it into a new location and left clicked on the Zip file I got a folder "AS_Lukla-Mount-Everest-Extreme-P3DV4" (I am assuming from your example above with the pointing hand that that is what you did, (Left clicked) . I don't get what you get above. (Setup & Licence agreements) I did the right click Extract on the zipped download and ended up with the same repetition of "AS_Lukla-Mount-Everest-Extreme-P3DV4" that I have been getting all the time. Where you say "in the following dialog choose the folder you created above and click on "Extract"", I can't do that as 'Extract" is not an option showing in the drop down menu. ie, there is not a file there requiring Extraction, [other than the original downloaded zipped file.] Is there a way Aerosoft can verify that PC Aviator has the correct P3D v4 file set up for download? TT
  15. Hallo Tom, danke für die aufklärenden Worte. Ich dachte schon der Fehler liegt in meinen Einstellungen. Jetzt weiß ich dann, es wird etwas heftigst getestet und die "This posts . . . . . . werden mit der Zeit weniger. Liebe Grüße Helmut
  16. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  17. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  18. Today
  19. Hallo Helmut, das sind Posts im "CRJ Professional Beta Test" Forum. Da dieses Forum im "normalen" Bereich des Forums liegt, bekommst Du die Mitteilungen, dass sich dort etwas getan hat, zu sehen, nicht aber den Inhalt (da Du keinen Zugriff hast). Das lässt sich so ohne weiteres leider nicht abstellen. Nimm es einfach als Hinweis darauf, dass die "CRJ Professional 700/900/1000" gerade heftigst getestet wird
  20. Heute früh war ich auf einem längeren Flug von Barcelona nach Frankfurt auf der EDDF 07L mit der Flightfactor Boeing757-200-FPDS gelandet und rollte nach dem Followme Car über die Ostbrücke. Zuerst wie leichte Bodenwellen, war nach einigen Metern ein Fortkommen nicht mehr möglich. Heute früh stellte sich die Boeing757-200-FPDS quer in Richtung Autobahn. Heute Nachmittag bei einem nochmaligen Versuch stoppte die Boeing 757 auf der Brücke. Auch mit vollem Schub war kein Weiterkommen mehr möglich. Das gleiche versuchte ich mit der Flightfactor A320. Aufsetzen des Airbus mit eingeschaltetem Triebwerken auf der 25R und Rollen über die Ostbrücke, wie bei dem vorherigen Versuch mit der Flightfactor Boeing757-200-FPDS. Mit dem Airbus A320 von Flightfaktor, dem 'FlightFactor A320 ultimate' klappte das Rollen über die Ostbrücke von EDDF tadellos. Vor einiger Zeit habe ich den unbeabsichtgten Stop auf der Ostbrücke von EDDF mit zwanghaftem X-Plane 11 Exit auch schon mal mit der normalen Boeing757-Extended erfahren müssen. Sicher Ostwind mit Landung auf der 07L ist relativ selten. Jedoch, bei einem Flieger für über 100 Euro hätte ich erwartet, daß auch alle Flughafenbrücken von EDDF genutzt werden können. Gruß F. W.
  21. Hallo Aerosoft, hallo Flusifreunde, ich schaue täglich ins Forum, wenn ich ungelesene Beiträge anklicke, erscheinen auf den Themenseiten zeilenweise " This post cannot . . . . . . . . . . . . Kann man dies abstellen, oder habe ich etwas in meinen Einstellungen verstellt. Danke für einen Tip Gruß Helmut
  22. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  23. Also alle anderen Airports laufen bei mir wieder reibungslos nach dem Entfernen von Malpensa (abgesehen davon, dass nach der installation von MacOS Catalina alle Produzenten von Fremd-Airports und Flieger nicht mehr verifiziert sind und immer über die Sicherheit-Systemeinstellung einzeln aktiviert werden muss), sollte dich also nicht davon abhalten, neue Welten zu erforschen. Denke aber das ist ein Bug, welcher vermutlich nach einem Update schreit. Ich warte mal ab und fliege vorderhand wieder die Freeware-Szenerie an.
  24. Hi manwlo, Thanks for the support, i did the steps you advised me to do. I did as a test the steps you advised me to do, I reinstalled my LGSA scenery, and putted the default.xml from the LGSA scenery to my desktop, and indeed all the trees on EHAM where normal, and all autogen on LGSA is dissapeared like you told me, and when i putted the default.xml back into the LGSA autogen folder the autogen on EHAM dissapeared again, and on LGSA the autogen was back. I looking forward to the update, and thanks for the great support, and great work. kind regards Thomas Hi Masterhawk, I tried to use the autogen configuration merger too, but unfortunately it had no results for me, the problem still existed kind regards Thomas
  25. I had also problems with lukla, as it was adding autogen via add-on.xml. If this method is used (like in chania) all other autogen is ignored and only the default autogen values are being used by P3D. Also the by 3rd party added entry’s to the default default.xml are ignored. I fixed it by using autogen configuration merger.
  26. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  27. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  1. Load more activity
  • Newsletter

Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
  • Create New...