Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Today
  3. For mathijs kok

You have written

"I am closing this topic. If Domm does not fully understands the limited scope of this product and compares it to aircraft double or even three times the price there is no discussion possible and we can only advise him not to buy our products." 

You're right, I would not buy them anymore

Do not forget that I am still your customert, with the sceneries and aircraft that I bought at your store.
    Also the way to conclude a topic, is not a good way

And I do not think about buying your products anymore

It is better to buy something finished, with a justified price, rather than buy expensive one whose development is not finished.

Aerosoft CRJ 700/900 is OK  49,99€

the 737-PMDG= 70 €

the DC8 aerosoft= 40,29 €    <>    the QualityWings 146= 20,88

Regards

Dom

4. Yesterday
  5. Da muss es eine Abweichung auf deinem System geben, wenn das mit der standard 738 auch nicht passt. Oder bei mir ist irgendwas anders... Muss ich mal schauen, ob ich das reproduzieren kann. Hast du die aktuelle SAM Version?
  6. I omitted the folders in question from being scanned hopefully this helps. No items in quarantine. Thanks.
  7. With the new version 1.2.4.0 Cargo is not loaded as usual. The only way to get it loaded is to wait until everything else is completed and then use Instant. This didn't happen with the previous (experimental) version. What am I missing? Regards, Domingos
  8. I am an idiot. I accidentally re installed it into my directory for p3d -_-. I fly both, i love x plane and p3d equally!. Now i have 2 separate issues you may be able to help with i hope, if not i may have to email aerosoft. 1. I installed the delta livery for the a320, but now i have no sounds for switches, copilot etc, (only happens on the delta, the stock jbu and united liveries work fine. 2. I am in the checklist i am using a brand new logitech yoke and when i get to move sidestick full up it does not register. I have re calibrated 5 times so far, and no luck. Maybe it is an issue with this new update? on the lower screen i can see my ailerons moving, i can see my rudder moving, but when i pull up and down i do not see the elev moving. Now i have been flying without the checklist so yes i can confirm, up and down pitch is indeed working on my yoke lol sorry for late reply, for some reason i did not get an email saying there were replies.
  9. Und es ist jetzt offiziell angekündigt. Die Kernpunkte 237 km², PBR Gebäude, 1.174 besondere Gebäude, also Points of Interest. 500 Millionen platzierte Bäume. 42,6 Millionen Gebäude am richtigen Ort und den korrekten Gebäudehöhen. Seattle, Bellevue, Victoria, Tacoma mit ihrer korrekten Skyline, während Everett, Olympia, Spokane, Kennewick und Yakima mit ihren Markenzeichen ergänzt werden. 10 Meter Mesh, Watermasking. Benötigter Speicherplatz: 210 GB. Preis: 69.95 AUD also etwa 45 Euro. Realistische Mindestanforderungen: i3/i5/i7 mit mindestens 3.0 GHz, GTX 980 mit 6GB VRAM oder besser, 16 GB RAM. Für die absoluten Highend Maschinen (mindestens 4,6 GHz i5/i7, Grafikkarte mit 11 GB VRAM) gibt es ein zusätzliches HD Pack. https://orbxsystems.com/forum/topic/171537-trueearth-us-washington-official-announcement/
  10. Thanks. Any chance we can get an option to roll back the aircraft to the version before 1.2.4.0?
  11. Hello.It's the same problem with radio panel, when I want insert for example GAR for VOR I get two option as well I select one of them and GAR is not inserted.....with only one avalible VOR like KAK or KAX it's ok.Regards.
  12. Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
  13. Ich bin jetzt für aktuelle Hardware nicht der Spezialist, daher nur ein paar allgemeine Tips: GPU (also Grafikkarte) ist das Wichtigste heute, da solltest Du keine Kompromisse machen. Ich kann hier nur Nvidia basierende Karten empfehlen, mit AMD oder anderen hab ich nur schlechte Erfahrungen in den letzten Jahrzenten gemacht (gibt aber sicher auch da Ausnahmen). Unter einer 1080TI mit 8GB braucht man nicht anfangen, wie sich die neuern Karten verhalten, kann ich nicht beurteilen ob da die Mehrleistung schon in einem sinnigen Verhältnis zum Mehrpreis stehen. Vor jedem anderem Schnickschnack ist das Geld hier aber sicher am besten aufgehoben. Beim Arbeitsspeicher sollte man auf schnelle Baussteine setzen, unter 16GB macht auch hier kein Sinn. Manche Motherboard haben Geschwindigkeitsverluste, wenn nicht alle Slots belegt sind, daher sollte man hier lieber nicht nach dem Prinzip verfahren, erstmal nur die Hälfte belegen, kann man später ausbauen, sondern lieber auch hier gleich voll bestücken mit der Größe, die man sich leisten kann und noch sinnig ist (also lieber gleich 32 GB Vollbestückung, als erstmal 16 halb bestückt, zumal später immer fraglich ist, ob man noch passende Module nachbekommt). Die CPU sollte natürlich keine lahme Ente sein, nur muss das Board mit seinen Bussystem zur Grafikkarte und Speicher darauf abgestimmt sein. Hier sollte man sicher nicht selbst zusammenstückeln, da gibt es sich Hersteller die solide Systeme haben. CPU ist für P3D V4.x nicht mehr so relevant, wie noch für den FSX. Eine SSD (mind. 256 GB, besser 500) für Betriebssystem und ggf. P3D ohne Addons, plus eine x TB schnelle Festplatte, sollte das System dann für ein Paar Jahre brauchbar halten. Ich fahre zum Beispiel mit deinem DELL XPS ganz gut seit fast 2 Jahren, kann man auch Vorort Service zubuchen, nur oft gibt's da nicht die optimale Grafikkarte zukonfigurierbar. Hatte da eine 1060 drin, die gleich gegen die schon vorhanden 1080 getauscht wurde. Ein Gamers Lampenladen mit Showeffect und beleuchteter Wasserkühlungen ist da sicher "Schnickschnack"
  14. Yes doesn't do that much for the bus. Better off without it. Aerosoft should drop it. Dave J
  15. If I'm understanding your symptoms correctly, then I'd be wioling to be your computer security software is quarantining some Airbus files during background scans. Try reinstalling and then omitting the Airbus folders from scans? Also, check uour quarantined files to see if any Airbus files are in there.
  16. Thanks for your reply ! I didn't had the problem since I reported it, but I will enable the logs, just in case. Currently doing a flight, no problems so far !
  17. Thank you. Mathijs I do a clean install every time, turn off anti-virus and even delete the folders in the Documents and it still happens. Maybe not today or a few days but for some reason I lose the connection with the addon.xml or the cfg. I'm gonna blame it on W10. I just flew last night and no issues but this morning, error!
  18. Thanks, Dave - that's brilliant. Gaz
  19. Hallo Experten, die letzten 5 Jahre lang kam ich mit einem Asus-(Gaming)-Laptop ganz gut klar. Jedoch, wem sage ich das, alles wird komplexer und performance-hungriger. Ich möchte mir diesmal wieder eine stationäre Kiste zulegen. Markenpräferenz habe ich keine. Ich brauche auch keine 120FPS bei Battlefield und Co. – ich suche eine Konfiguration, auf der P3D 4.4 flutscht. Womöglich zählen da ja andere Tugenden als bei den Baller-Games. Ich möchte Geld ausgeben, aber eben für die wichtigen Flusi-Essentials. Die Kohle ist nicht mein erster Entscheidungsgrund. Ich bin aber auch kein Komponenten-Bastler und hätte die Maschine gerne ready to fly. Für jeden sachdienlichen Tipp sehr dankbar, Frank TTC
  20. I have never been able to install RASS, if I do the sim p3d will not start at all , this has been the case since the release of Airbus professional. I just live with out RASS Derek
  21. Many have them, check here for example:
  22. Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
  23. I am also unable to recreate this. Could it be you are not in the right mode?
  24. This is the same on all our aircraft btw.
  25. david-wi, so you have EXACTLY the same issue as bhorv67 (oh how I hate these stupid names)?
  26. Hello Bernd, left mouse click is simulating push while right mouse click is simulating pull. On the EFIS for QNH you can either push or pull the knob. However on the standby instrument for QNH you can only push the button. Hence on Standby ISIS you can only use left mouse click.
  1. Load more activity
  • Newsletter

Want to keep up to date with all our latest news and information?

Sign Up
  • Create New...