Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. If you can know, what percentage of progress is it? example 95%? is that anxiety is beating me.... jajajaja
  3. Prima! Vielleicht recherchierst Du noch schnell, ob ich mit der Einschätzung "FF757 und FF767 liegen symtechnisch gleich auf" auch wirklich richtig liege, ich bin mir nicht 100%ig sicher, weil ich die FF767 wie gesagt schon sehr lange nicht mehr geflogen bin. Im Zweifelsfalle ist die FF757 die aktuellere, hierzu gibt es ganz oben im Forum eine Ankündigung zu einer Weiterentwicklung (FPDS Avionic). Die FF767 ist aber mit Sicherheit eine sehr ausgereifte Payware. Ich habe den VATSIM-PTD4-Kurs mit ihr absolviert und sie hat alles für mich erforderliche geliefert.
  4. @DaveCT2003 Dave, don't worry. Your question is absolutely justified because nobody is perfect @masterhawk Bob, thanks for the message. Looks like the bit and bytes have a life of their own 🙂 Wolfgang
  5. Today
  6. Thanks for sharing this, A lot of people use Simbrief for planning and surely Aerosoft showing support for there customers can only be good for Aerosoft and Navdata Pro
  7. Danke, Danke, dann werde ich mal die ZIBO B737 und die FF767 (Ich liebe das Teil...) in den Hangar aufnehmen !
  8. Why would I waste so much precious memory on him?
  9. Back into testing the CRJ. Hans, Stefan and the others really out did themselves with this version...
  10. Nach längerer Pause habe ich jetzt die King Air 350 mit laufenden Motoren gestartet. Ich finde nicht, weshalb im FMS keine Eingaben gemacht werden können. Das Gerät ist nicht aktiviert - s. auch Foto. Kann mir jemand sagen, wo der Fehler zu suchen ist?
  11. It doubt it will run at all in a 1Gb graphics card.
  12. No, why should it? So many people have so many good memories of that airline, how could we possibly kick it out? Liveries on the -700 and -900 will not be changed on the Professional version. Only the new -550 and -1000 will be added.
  13. Will Adria Airways livery be removed in the new versions ?
  14. Merci, visiblement les problèmes de vos clients ne vous concerne pas !
  15. EDDL ist ja mitten im Ruhrgebiet, und wenn du dir mal die Dateigrößen der dfs ansiehst, dann ist das schon heftig! Die haben alle durchgängig ca. 30 MB und Millionen von Objekten pro Kachel.
  16. Indeed, no message. I had personally done a test flight prior release of 1.2.5.2, there it was working. We will look into it. Right prior TOD: Still no message: Perf Page is now DES mode by itself: PROG page DES mode by itself:
  17. Hi, I would like to hear about SODE to berlin tegel pro for p3d v4??? I thinlk SODE is best
  18. Mathijs asked you if you have read the manual that comes with Torp-Sandefjord. It actually gives you the answer to the problem you have described above.
  19. The single dataset of NavDataPro is no subscription. You just buy this single dataset and thats it. What Otto also told you is, that while the dataset you bought is still valid (i.e. no new AIRAC cycle has been released yet) you need to download the navigation data for all your add-ons (which are supported) and update them. Once a new AIRAC cycle is released you are not having download access to the dataset you purchased anymore. Of course the data is then still locally on your machine, and you can reinstall your add-ons any time and update them with the locally stored navigation data again. You are also referring to the "one day option". This only relates to the charts. For the navigation data there is just the "one dataset" option.
  20. Hi all, this is more a "feature request" :) Is it possible to add in a future update, that VHF1 can be turned off too. It can be only turned of if CALL will be switched to VHF2 and vice versa What also would be nice is that is to set VHF2 also on CPT site :) Thanks for a reply :) Bernd
  21. Will it use more GPU instead of CPU? For mine will be perfect to use more CPU because I have a 1GB GPU and it will run in lag like a321/320
  22. Meiner Meinung nach funktioniert die FF757 (fast) perfekt. Wer sucht, wird sicher noch die eine oder andere kleine Macke finden, aber das ist schon fast "Meckern auf hohem Niveau", ich wüsste keine. Die 767 liegt gleich auf, würde ich meinen, die tripple-Seven als ältestes FF-Flugzeug etwas dahinter. Die Einschätzung kann evtl. nicht mehr ganz objektiv sein, denn die 777 und 767 bin ich schon länger nicht mehr geflogen. Eine Zeit lang schwankte ich zwischen der FF757, der IXEG737 und der Zibo737. Die Zibo funktioniert bei mir sehr gut, bis auf eine kleine Unzulänglichkeit bei den Funkgeräten und dass sie ein wenig Schwierigkeiten beim Holding-Entry hat. Beide Probleme sind aber keine Showstopper, so braucht eigentlich niemand zwei Funkanäle parallel hören, auf bestimmte wenige DME kann man verzichten und das korrekte Holding-Entry lässt sich mithilfe von einem Offsetwaypoint erzwingen - wenn man denn überhaupt Holdings fliegen will/muss, in meiner VATSIM-Zeit wurde mir bisher noch nie eines auferlegt. Die IXEG konnte zu der Zeit, als ich sie flog gar keine Holdings (Tipp: mithilfe der FMS-FIX Seite "zeichnen" und im Headingmode manuell fliegen macht richtig Spaß!), sie hatte aber nach meinem Empfinden die beste Immersion. Die FF757 lässt bei mir nichts zu wünschen übrig, aber ich fliege meistens am Feierabend kleinere Strecken (Bremen - Nürnberg usw.), da ist eine 757 einfach überdimensioniert, die sollte man besser von Frankfurt nach Dubai schicken... Probiere die Zibo mal aus - als Freeware wird sie dich begeistern, wette ich! Ich meine, sie steht der PMDG wirklich nicht viel nach!
  23. Cool. Thanks for the response! Wasn't sure if I was going to get one given that you are tired of crazy people like me asking about release dates lol
  24. Also for mine, Mathijs. A318-319 v1.2.5.3 A320-321 v1.2.5.2 Homer
  25. Yes. If they weren't, you'd see it announced prominently in this thread.
  1. Load more activity
  • Newsletter

Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
  • Create New...