Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Yeah - it's installed now. Thanks for that! Gaz
  3. I got this when I tried an Aerosoft update, but it never mentioned that an update, but I tried and it didn't work::
  4. Today
  5. On the Aerosoft Updater on the bottom right corner you will find button that says Configruation where you can enable Experimental updates. Once enabled, remember to restart the Updater to have them available.
  6. How do you get experimental updates? I can still only get the 1.2.4.0 version. Thanks for your help on this. Gaz
  7. I'm using 1.2.4.0. Thanks for this - I'll do an update. Gaz
  8. Das ist aber wirklich bedauerlich, dass wir jetzt (2 Jahre nach Erscheinen des P3Dv4) immer noch nicht den Mega Airport München wieder nutzen können. Für all meine anderen habe ich die Upgrades gekauft, aber das hier ist echt ein bißchen schwach. Und, ehrlich gesagt, auch keine gute Werbung. Oder gibt es zu EDDM "professional" schon etwas neues?
  9. In jeder Aircraft.cfg gibt es die Rubrik "Autopilot". Beim Bus sind da drei Einträge zum Thema Bank max_bank = 25.0 max_bank_acceleration = 1.8 max_bank_velocity = 3.00 Da kannst Du ja mal experimentieren, denn ich glaube nicht das Aerosoft da etwas ändern wird.
  10. Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
  11. Those error messages are not relevant. simply turn them off in P3D.
  12. Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
  13. Hi. Ive been thinking that is aerosoft making an upgrade to the Helsinki-Vantaa Airport. it is getting very old in the game. Because they have made some new changes to the airport in real life. please tell me if if they are making an upgrade. THANKS.
  14. ContentErrors.txtHello, again around here with problems. I am not very optimistic in the issue of "managed speed drop" because I have noticed failures again and that forces me to operate in "selected" mode But the reason for this query is that from 1.2.4.1, at the end of the P3DV4 session, the error message appears. There are 10 gauges errors, which affect PFD, Wingviewbar_hor and Checklist. The file "ContentErrors.txt" (attached) is generated only when loading the A320 Professional and there are no errors with the standard P3D4 aircrafts. I would appreciate a help. Regards. Josemari LEPP
  15. Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
  16. Hi @FlightSimSoft.com are you going to support REX SkyForce 3D? I have from the folder: REX Sky Force 3D for Prepar3D v4\Exports this file: metar_report.xml
  17. Hallo Kerl, gibt es doch, bei mir sind z.B. 104%
  18. Hallo, warum werden bei der Routenplanung keine Transitionen angezeigt. Manchmal ist es einfacher eine Transition zu fliegen als ein direkter Anflug. Z.B. beim Anflug auf der 23L von Düsseldorf STAR DOMU2G muß ich nach BAM immer ein Fix DL455 einfügen um mich auf der Bahn auszurichten. Dieses verfahren habe ich auf der Transition DOM23 nicht. Gruß Reinhold
  19. Freut mich! Wenn es wieder Probleme mit der Zibo geben sollte, schau einfach vorher bei x-plane.org - Forum - Member Projects - ZIBO B737-800 Modified - Frequently Asked Questions vorbei. Hier findet man auf viele Fragen bei Problemen mit der ZIBO schnell die richtigen Problemlösungen. Gruß Hermann
  20. Der A320 von FlightFactory macht ab und zu kratzige Geräusche im Sound. Wie als ob man den Lautsprecher Stecker halb raus zieht dann kratzt es ja auch so. Jetzt hab ich das BSS Soundpack gekauft und ordentlich installiert genau so wie es in der Manuell steht. Außer das ich den FFConnector nicht finde in meinem A320 Ordner. In der Manuell ist der aufgeführt. Jedenfalls ist jetzt der Ton ununterbrochen kratzig nachdem ich alles eingefügt habe. Ich habe in anderen Foren nur andere Probleme entdeckt, aber nicht das der Ton kratzig ist. Jemand ne Idee, oder selbst das Problem? Hab mal die Anleitung und LOG angefügt. QUICK INSTALL.pdf Log.txt
  21. Hab ich gemacht, scheint jetzt im Augenblick zu funktionieren. Vielen Dank.
  22. The Favorite sets you make as outlined in the previous post, can be loaded as selections into "Search legs" form. Here you see the result of loading a selection of Freight aircraft: Loading the "selection" into this will not change the current choice of Favorite aircraft.
  23. Well, I would say it the other way round: this fantastic scenery Austria Professional HD is a result of those amazing mountains, green valleys, fertile countrysides, lovely rivers and lakes, historic cities . . . . 🙂 And of the hard work of Heinrich Rückeshäuser from flugwerk.at. I'm very excited if we might see a new scenery from him at the end of this year. Maybe a part of the italian alps? Maybe a part of Southern Germany? @all: I wrote "Stubai Glacier". I should better have written "the remains of Stubai Glacier" 😉 I'm not a geological expert, but I would say that you can still see the borders / edges of the former lane of the huge glacier in former times:
  24. Hallo, ich habe eine Frage bezüglich des Neigungswinkels in Kurven. Mir ist aufgefallen, dass z.B 180 Grad Kurven, in der Realität deutlich enger geflogen werden, als es der Aerosoft Bus zu schaffen scheint. Sehen kann man das häufig bei Shortcuts, also einem direct, zb gleich nach dem Start innerhalb der SID. Wenn ich von managed auf HDG umstelle um dann den kurs zu ändern, fliegt der Airbus die Kurve doch eher gemächlich. Wenn ich im managed Modus bleibe und mittels direct auf einen neuen Wegpunkt zufliegen möchte, fängt der Airbus die Kurve zwar recht sportlich an, lässt den Neigungswinkel dann aber sehr schnell kleiner werden. Der Flugpfad auf dem ND passt sich dann dementsprechend an, sprich die Kurve wird immer größer. Gibt es eine Möglichkeit den Bank angle konstant groß zu halten, oder ihn vllt noch zu vergrößern, sodass auch enge kurven möglich sind? Gruß Peter
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...