Support overload. We are currently seeing 65% more demand for support then we normally see. We can only assume this is because more people are at home due to the corona crises. Our complete support staff is online and they are working flat out, but it will take some days before we can scale up resources. Please be patient.

Jump to content
Sign in to follow this  
Toby1899

747 Freeware für den FSX

Recommended Posts

Hey Leute,

 

ich suche jetzt schon Stunden nach einer Freeware 747  für den FSX (am liebsten eine 800,  bin aber auch für andere Modelle offen).

Ja es gibt wirklich viele und schöne Modelle. Aber ich habe bis jetzt nur 747 gefunden die Groundservice Fahrzeuge inklusive haben. Diese sind auch schneibar nicht zu deaktivieren. 

 

Hat einer von Euch einen Geheimtipp für eine gute 747 mit der ich auch ein eigenes Ground Service Programm benutzen kann? Am liebsten mit VC?

 

Danke schonmal im voraus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vor der iFly B747v2 gab es mal die v1 für den FS2004 und FSX als Freeware.

 

Die war ziemlich gut ausgestattet mit FMC etc.

 

Musst du halt mal nach googlen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...