Jump to content

Trouble with 777


Recommended Posts

Hi Petter,

 

I have moved your post to a new topic, because it is not related to updating the 777.

 

Google translator tells me: "I am experiencing trouble with this product, is it not right for a refund?"

 

So, which trouble exactly do you experience? You have marked the speed brake lever in your screenshot. What does not work with it?

(hvilke problemer opplever du nøyaktig? Du har merket hastighetsbremsearmen i skjermbildet. Hva virker ikke med det?)

Link to comment
Share on other sites

hei takk Marion! jeg ønsker tilbake betaling men det, går sikkert ikke? jeg opplever at lyden på flyet henger seg opp og grafikken er ujevn. den speed breake får jeg bare flyttet ned med musen og den går ikke helt ned eller opp når jeg drar i den.  den stopper etter bare ett klikk.  

Link to comment
Share on other sites

 

Please login to display this image.

Please login to display this image.

. how i find the tools and wich folder for fix it. :) 

Please login to display this image.

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 29.3.2018 at 17:23, PetterWS sagte:

hei takk Marion! jeg ønsker tilbake betaling men det, går sikkert ikke? jeg opplever at lyden på flyet henger seg opp og grafikken er ujevn. den speed breake får jeg bare flyttet ned med musen og den går ikke helt ned eller opp når jeg drar i den.  den stopper etter bare ett klikk.  

 

You have to hold down the right mouse button to move the view up and down.

Or you can double-click the right mouse button, then you can move the view without holding the button (but you have to click again to leave this mode).

 

(Google Translator: Du må holde nede høyre museknapp for å flytte visningen opp og ned. Eller du kan dobbeltklikke på høyre museknapp, så du kan flytte visningen uten å holde knappen inne (men du må klikke igjen for å forlate denne modusen).)

 

vor 19 Stunden , PetterWS sagte:

Please login to display this image.

. how i find the tools and wich folder for fix it.

 

Your right picture shows your actual speed (441 knots) and altitude (23818 ft). This is too fast. On the autopilot panel, you have selected a speed of 190 knots. Press the A/T button near the speed field to make the plane fly with this speed (but more typical for your altitude is 270 knots, so you may want to change the selected speed).

 

To make the autopilot fly at a desired altitude, you can use V/S (vertical speed) mode:

 

1. Enter the desired altitude on the autopilot control panel.

2. Enter the desired vertical speed (for example 1500 ft/minute)

3. Activate V/S mode on the autopilot control panel.

4. The plane will now climb or sink to your selected altitude at the selected speed.

 

Please note that usually the 777 is flown with the FMC. Please read the FMC manual for this.

 

I strongly suggest that you read the aircraft's pilot operation handbook (POH) or at least watch some tutorial videos on YouTube about basic operation of airliners.

 

Zitieren

Google Translator: 

Ditt høyre bilde viser din faktiske hastighet (441 knop) og høyde (23818 ft). Dette er for fort. På autopilotpanelet har du valgt en hastighet på 190 knop. Trykk på A / T-knappen i nærheten av fartsfeltet for å få flyet til å fly med denne hastigheten (men mer typisk for høyden din er 270 knop, så du vil kanskje endre den valgte hastigheten).

For å gjøre autopiloten fly på ønsket høyde, kan du bruke V / S (vertikal hastighet) modus:

1. Angi ønsket høyde på autopilotens kontrollpanel.

2. Angi ønsket vertikal hastighet (for eksempel 1500 ft / minutt)

3. Aktiver V / S-modus på autopilotens kontrollpanel.

4. Flyet vil nå klatre eller synke til den valgte høyden din med den valgte hastigheten.

Vær oppmerksom på at vanligvis 777 er fløyet med FMC. Vennligst les FMC manualen for dette.

Jeg foreslår sterkt at du leser flyets pilothåndbok (POH) eller i det minste se noen opplæringsvideoer på YouTube om grunnleggende drift av flyruter.

 

Link to comment
Share on other sites

jeg valgte 20000 på den marion men, den viser 23000 på der hvordan får man det rett- på det panelet som jeg har merket. kan man endre på noen mapper instilinger?

Please login to display this image.

Link to comment
Share on other sites

Petter, you have to program the autopilot correctly. Again:

(Petter, du må programmere autopiloten riktig. En gang til:)

 

1. Enter the desired altitude on the autopilot control panel.

2. Enter the desired vertical speed (for example 1500 ft/minute)

3. Activate V/S mode on the autopilot control panel.

4. The plane will now climb or sink to your selected altitude at the selected speed.

 

(1. Angi ønsket høyde på autopilotens kontrollpanel.

2. Angi ønsket vertikal hastighet (for eksempel 1500 ft / minutt)

3. Aktiver V / S-modus på autopilotens kontrollpanel.

4. Flyet vil nå klatre eller synke til den valgte høyden din med den valgte hastigheten.)

 

It will stop automatically when it reaches the desired altitude. Of course do not forget to switch on the autopilot and autothrottle!

(Den stopper automatisk når den når ønsket høyde. Selvfølgelig ikke glem å slå på autopiloten og autotrottelen!)

 

If you need more details to any of the steps 1 to 4, please tell me EXACTLY what you need to know.

/Hvis du trenger mer informasjon til noen av trinnene 1 til 4, fortell meg nøyaktig hva du trenger å vite.)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy & Terms of Use