Jump to content

Voor Nederlanders, iDeal betalingen


iDeal payments  

19 members have voted

  1. 1. Als we iDeal als betaal optie zouden aanbieden, zou je er dan gebruik van maken?

    • Ja
      18
    • Nee
      1


Recommended Posts

Ik mis de optie "misschien". Ik weet nog niet of ik er gebruik van zou maken, maar het is in ieder geval geen groot probleem als het niet beschikbaar is. Ik heb ook Paypal en desnoods een credit card. Ook bij sites waar iDeal wel beschikbaar is gebruik ik het soms wel en soms niet.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, PatrickZ said:

Ik mis de optie "misschien". Ik weet nog niet of ik er gebruik van zou maken, maar het is in ieder geval geen groot probleem als het niet beschikbaar is. Ik heb ook Paypal en desnoods een credit card. Ook bij sites waar iDeal wel beschikbaar is gebruik ik het soms wel en soms niet.

+1

Link to comment
Share on other sites

niet iedereen beschikt over creditcard en ken hoop simmers die nu niet online kopen omdat men niet met ideal kan betalen , zou trouwens ook voor simmarket en andere resellers handig zijn. maar weet niet of het in alle

landen van de eu mogelijk is om via Ideal te betalen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb 'toevallig' een Credit Card, maar meteen betalen met iDeal zou ik zeker doen. Is het ook meteen afgeschreven in plaats van pas einde van de maand. Dit zal ook wel drempelverlagend werken voor anderen denk ik.

Link to comment
Share on other sites

  • Aerosoft
1 hour ago, sydney1962 said:

niet iedereen beschikt over creditcard en ken hoop simmers die nu niet online kopen omdat men niet met ideal kan betalen , zou trouwens ook voor simmarket en andere resellers handig zijn. maar weet niet of het in alle

landen van de eu mogelijk is om via Ideal te betalen.

 

 

 

In principle, yes, but it's complex and expensive. Yet I am pretty sure we'll do it.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Mathijs Kok said:

 

In principle, yes, but it's complex and expensive. Yet I am pretty sure we'll do it.

 

 

Als je het een beetje uitkient hoeft een creditcard niet duur te zijn. Mijn creditcard is feitelijk geen echte creditcard maar een debit card, dus een prepaid creditcard. Die heb ik in principe gratis, alleen als ik er geld op stort via iDeal betaal ik 1 procent premie. Daardoor is betalen per creditcard dus altijd wel iets duurder dan gewoon direct via iDeal of Paypal, maar veel scheelt het niet en het is toch wel makkelijk.

 

Of iDeal in België ook bestaat weet ik niet. Ik weet wel dat het aanvragen van een Paypal-account vanuit België lastiger is dan vanuit Nederland. In Nederland kun je een Paypal-account aan een bankrekening en/of een creditcard koppelen, in België alleen aan een creditcard. Belgische banken staan het niet toe dat er een Paypal-account aan een bankrekening gekoppeld wordt, Nederlandse banken wel.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy & Terms of Use