Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

mikewhiskey

members
  • Content Count

    323
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mikewhiskey last won the day on March 24 2018

mikewhiskey had the most liked content!

Community Reputation

243 Excellent

About mikewhiskey

  • Rank
    Gliderpilot

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na gut, das mit dem VDGS ist dann leider so. Ein Blick auf das Luftbild des von dir genanten Bereiches entlang N5 in Frankfurt zeigt tatsächlich, dass es durchaus vorkommt, dass das Heck eines Fliegers auf die Fahrstraße herausragt. Der Idealfall ist das nicht, aber gut. Da sind die Bereiche in Flugsteig A-Plus und Terminal Zwei (am realen Flughafen) doch deutlich großzügiger geplant und gebaut worden. Das ist aber eine andere Diskussion, die für den Flugsimulator zugegebener Maßen auch nicht wirklich relevant ist. :) Die Sache ist dann erledigt und ich wünsche dir ein erholsames Wochenende!
  2. Guten Abend, mir ist aufgefallen, dass sich die Haltemarkierungen für die B744 an Positionen 70-74 (dock south), sowie an Positionen T3 und T4 (Terminal 1) zu weit vom Terminal weg befinden, sodass das Heck des Jumbos über die Fahrstraße der Servicefahrzeuge ragt. Wäre super, wenn sich jemand der Sache annehmen und die Positionen der Markierungen korrigieren könnte. Außerdem meckert das VDGS bei genauer Positionierung auf der Haltemarkierung, dass der Flieger zu weit gerollt sei. Dies ist aber vielmehr ein Flughafen übergreifendes Problem und begegnet mir (leider) so ziemlich überall. In Frankfurt ist das Problem mit dem VDGS ja schon seit geraumer Zeit bekannt. Beste Grüße
  3. In order to edit certain parameters in your profile why don't you use PFPX-Aircraft Editor instead of tampering with the original .per file?
  4. Good news guys! PFPX performance files for the B748 are up on "airlinerperformance.net". Did not test these yet but I've used many of their performance files in the past and always found them to be pretty much spot on. Regards.
  5. No it's totally up to you. But as I said, a LOT of people will appreciate you simulating "the real deal".
  6. Hi, you can use whatever callsign, whenever you want "as long as it is not potentially offensive to other members". (https://www.vatsim.net/pilot-resource-centre/general-lessons/choosing-callsign) Of course children of "as real as it gets" will appreciate you using the right callsign for the right citypair at the right time! Enjoy!
  7. Love how you are able to explore places you've never been before using your sim. Cherry blossoms in front of Mount Fuji.
  8. Für Dich und alle Anderen auch ein frohes Neues!
  9. Hi Masterhawk, Dein fix funktioniert prima. Die seltsamen patches hinter rwy28 sind verschwunden. Die Wintertexturen für die Autobahn werden allerdings als schwarze Fläche angezeigt. In den anderen Jahreszeiten ist die Autobahntextur in Ordnung. Die drei LSZH Dateien in ...\FTX_EU_GES_05_SCENERY\scenery sind bei mir deaktiviert. Beste Grüße
  10. Hey Wellers, regarding the EC-files not being "the simplest to search" for I've got a link for you which hopefully will make your life a whole lot easier: www.nm.eurocontrol.int/RAD Just add the landing page (no pun intended!) to your bookmarks so you won't need to search for it again. I hope it's useful for your flight planning. To Sharky: Thanks man, you're awesome!
    Did download the whole fleet. Magnificent paintwork and great detail, Antonio. Thank you.
×
×
  • Create New...