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CaptBrodi

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    Flight Student - Groundwork

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  1. Interesting. Since I'll be doing a reinstallation shortly, I'd like to try that too. Can you describe how you did it?
  2. @Mathijs Kok, ok, what is left for me to do about my deluxe content? Reinstallation?
  3. Tried according to instructions to no avail. Still only standard content in the game. Just looked up the task manager while the game was loading. The process "store" has been stopped. Why? Is it intentionally?
  4. Daran, dass die zusätzlichen Flugzeuge und Flughäfen der Deluxe-Version fehlen. Nur der Content der Standard-Version ist verfügbar. Den Vorschlag habe ich schon an anderer Stelle bekommen und ausprobiert - funktioniert nicht. Im Inhaltsmanager sind nur die Sachen der Standardversion verfügbar. Thanks, I'm going to try right now.
  5. Seit der Installation des Patchs habe ich keine Deluxe Version mehr, sondern nur noch die Standard. Mich wunderte sowieso schon von Anfang an, warum die Standard-Version in meiner MS Store Bibliothek gelistet ist. Die habe ich nie gekauft. Was muss ich tun, damit die richtige Version inkl. Patch gestartet wird?
  6. @Mathijs Kok, Hi, first of all I would like to inform you that my installation is finally running. The error was that too many devices were connected to one socket via a multiple socket. Sorry Microsoft and sorry Aerosoft, I shouldn't have blamed you. While I am happy that I can fly at last, I am also sad that my premium content is gone. When I first tried my installation (at the time when it crashed every 10 min) the premium content was definitely on board. Now it's gone. I suspect it happend when I have downloaded and installed the patch a few days ago. Any ideas what
  7. @Marius Ellenbürger and @Mathijs Kok, it's true, a complaining customer will more likely give a rating than a satisfied customer. It's always been that way, because giving ratings is not mandatory. However, when I'm going to buy something from the online shop with the big A in its name I forgo the purchase if the product's average rating is lower than three. I've done well with that so far. There is a difference, however, because in the case of MFS it's a product that can (and will) be improved while a vacuum cleander cannot. I agree with a lot of what you have said, Mathijs, altho
  8. Dear Mr. Kok, the logic behind this sentence can't be denied, although it sounds a bit like Trump's "we do more testing, that's why we have more cases". In order to have a true and realistic comparison, clever mathematicians invented relative numbers, called percentages. In the Microsoft Store, 60% of the users rated MFS with 1 Star out of 5, the worst rating possible. That is what I would call a catastrophe and it would keep me from ordering the MFS right now if I hadn't pre-ordered it. I am not saying the MFS is crap, but I think the release came way too early. For Micr
  9. Dear Mr. Mathijs Kok, with all due respect, firstly it is not even been proved yet that there is an issue on my machine. When I reported the problem to the Microsoft Support Team, they replied that they were already aware about the issue and are actively working on it (see my post above). That doesn't sound like an issue on my machine, does it? After all, my machine is relatively new, no exotic components were used, a i-5-9600KF CPU and a Gigabyte Graphic Card with a GTX 1660 Super GPU is rather ordinary, I'd say. Also there is no periphery which is not approved of by Microsoft. In
  10. Update: Nachdem nichts von den Tipps geholfen hat, u.a. Microsoft Store aktualisiert, alle Treiber aktualisiert, Windows Update auf 2004, und das Ding immer noch crashte, versuchte ich die ultimative Lösung: Neuinstallation. Flightsim deinstalliert und alle 10 DVDs brav neu installiert und dann? Bei der Frage nach dem 25-stelligen Code und der korrekten Antwort war Feierabend! Code wurde bereits eingelöst. Schluss-Aus-Ende. Kannste neu kaufen, doofer User. Kann man diesen Müll irgendwie zurückgeben? Ich bin sowas von bedient. Hätte ich Hornochse bloß nie die
  11. Vorhin kam die Antwort vom Microsoft Flight Simulator Support Team: Thank you for your report. We are aware about this issue and we are actively working on it. So sehr ich mich freue, dass das Problem bekannt und in Arbeit ist, so finde ich es doch jedesmal sehr ärgerlich, dass zahlende Kunden als Betatester missbraucht werden.
  12. Habe ich ausprobiert. Habe die Werte auf Maximum gestellt. Das Spiel hielt deutlich länger durch als bei den vorherigen Versuchen, zwischendurch erhielt ich eine Meldung, dass Speicherplatz knapp würde und ich die automatische Speicherverwaltung aktivieren soll, was ich ignoriert habe, aber nach insgesamt ca. 20 Min. war dann doch Schluss mit lustig. Immerhin mehr als doppelt so lange wie vorher. Ob ein Speicherproblem vorliegt bei mir? Arbeitsspeicher habe ich 16 GB. Eigentlich sollte das reichen. Wie schön es doch wäre, wenn der Microsoft FS so stabil wäre wie Microso
  13. So, bis auf komplette Neuinstallation habe ich alles versucht, was die Tipps hergaben. Ohne Erfolg. Ich bin ein bisschen skeptisch, ob eine Neuinstallation was bringt, aber das ist halt der letzte Versuch, den ich noch unternehmen kann, bevor das ganze Zeug in den Mülleimer fliegt. Ich bin gerade richtig frustriert und auch ein bisschen deprimiert, worunter halt auch mein Ausdruck leidet. Vielleicht versteht man mich.
  14. Ok. Verstehe den Sinn zwar nicht so ganz, aber wenn das helfen sollte, probiere ich es mal aus.
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