Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

Lennart Danielmeier

members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Lennart Danielmeier

  • Rank
    Ramp Agent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hallo Peter, danke für die Antwort! Ich habe natürlich die Schritte aus der Installationsanleitung befolgt, sprich: 1. Extrahieren 2. install.cmd als Admin ausführen jedoch öffnet die install.cmd nur kurz das Eingabefenster (unter 1sec) und schließt es dann sofort wieder. Anschließen ist weder im Module Ordner noch im Simobjekt Ordner etwas von CumulusX zu finden.
  2. Hallo ich grabe den Thread hier mal aus da ich genau das selbe Problem habe. Bei mir ist die von ihnen makierte Datei vorhanden. Jedoch startet sich bei mir auch weder die install.cmd noch die CumulusX.exe.
×
×
  • Create New...