Support overload. We are currently seeing 65% more demand for support then we normally see. We can only assume this is because more people are at home due to the corona crises. Our complete support staff is online and they are working flat out, but it will take some days before we can scale up resources. Please be patient.

Jump to content

Viewing beta requires a password. If you know it, enter it below.

• Hello I make a little flight with a Standard aircraft from P3D4.5. On MC Murdo Ice Runway I cannot see Static Aircraft, no RWY light etc. Via the Tool I try to activate it, but I get an error message.     Then I flow from MC Murdo Ice Station to MC Murdo Airfield. On approach I get this Error Message.       Thank you for any help.   Kind Regards, Stephan LSZH
    • View File Aerosoft Airbus A320 NEO VOLARIS XA-VRD Aerosoft A320 Professional VOLARIS XA-VRD   VOLARIS A320-271N NEO XA-VRD Gracias por descargar este Repaint de Volaris A320NEO, realizado por Antonio De Montanaro / ademont@outlook.com Submitter ANTONIO DE MONTANARO Submitted 04/05/20 Category Aerosoft A320/A321 professional liveries  
    • Hallo Pedro, erst einmal willkommen hier in diesem Forum.  Ich kenne dein System nicht und bin auch nicht der Held, was Systemtiefe anbelangt. Aber, wenn der Flieger am Boden steht und im C&D hochgeladen werden soll, bedarf es einige Abläufe. Die hier zu beschreiben, würde zu weit führen, aber geh auf YouTube und such nach " Mörderkaninchen ZIBO " und schau dir die komplette Serie an. Vielleicht werden die Fragen im Tutorial beantwortet. Gruß Micha    
    • Hi! So i just got the airbus bundle, and it works great. I had my first flight with autopilot at flight plan, and there was no problems. I buttered and i went to my gate and started over again. I did put in my new flight plan, everything was alright. But, after the take off when i did enable autopilot it did just go trough the checkpoints, it didn't follow the flight plan at all. I reinstalled both FSX and the airbus bundle = still same thing. The first flight always works well, but when i try to fly the second flight it just go trough the checkpoints ..... it's making me triggerd ...  I've tried to activate cold and dark after landing and everything, still same nonsense. Can someone please help me out=
    • Es tut mir wirklich leid. Mein Browser hat dieses Forum tatsächlich vom Deutschen ins Englische übersetzt, ohne danach zu fragen. Noch interessanter ist die Tatsache, dass ich es nicht einmal herausgefunden habe. Es sah für mich nur nach einem regulären englischsprachigen Forum aus. Keine offensichtlichen Hinweise darauf, dass es übersetzt wurde. Wow, es scheint, dass sich die Übersetzungsfähigkeiten von Google Translate erheblich verbessert haben müssen! (Ja, jetzt verwende ich Google Übersetzer, um von EN nach GE zu übersetzen. Ich hoffe, dass der Text noch Sinn macht :-))  
  • Create New...