We got a new video from World of Aircraft: Glider Simulator and are asking for some alpha/beta testers! Check this post.

Jump to content

Viewing beta requires a password. If you know it, enter it below.

• Genau, so sehe ich das auch. Das kann man mal ausprobieren, ohne tief in die Tasche fliegen zu müssen. Ich denke neue Hardware kommt für mich eh frühestens in einem Jahr in Frage... Ich mußte jetzt erstmal eine Reperatur bei meinem PKW bezahlen und da es auch andere Hobbys gibt, steht sowas hinten an. Wer weiß, was man sich dann für eine Höllenmaschine zusammen stellen kann oder muß. Wenn man sich für einen SIM entschieden hat. Würdest Du denn in P3Dv4 auf meinem System verbesserungen erwarten zu v3?   Weißt Du was bei der Grundstruktur von XP oder MS FS2020 im Vergleich zu P3Dv4 vorteilhafter sein sollte?    
    • Ok well guys this is a weird one, I purchased the updated version of the mad dog for V5 and installed it. I took the mad dog for a flight and had no problems. My next flight I decided to try the A330 again and it works now with no issues and no crash. I don’t know if installing the mad dog added something I needed or not or the issue just vanished. But right now I’m flying the A330 with no problems for now. 
    • Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
    • No sir, it's part of the model (and the Airbus).   Best wishes!    
    • Es scheint einen Fix zu geben:   https://x-plane.helpscoutdocs.com/article/104-x-plane-11-41-and-oculus-v17
  • Create New...