Jump to content

Navigation \ Autoflight

If you want to get some help on navigation and MCDU procedures, here is tyhe place: Please post only one issue per post so we can follow up, do not post a list of question!

235 topics in this forum

• 3 replies
    • 284 views
    • 5 replies
    • 473 views
    • 2 replies
    • 331 views
  1. create a new waypoint

• 3 replies
    • 292 views
  2. Mach Crossover Altitude

• 9 replies
    • 648 views
  3. Create new waypoint

• 2 replies
    • 196 views
    • 3 replies
    • 294 views
  4. MCDU can't align IRS

• 2 replies
    • 298 views
    • 11 replies
    • 500 views
    • 0 replies
    • 249 views
  5. MCDU ILS Selection

• 4 replies
    • 367 views
    • 15 replies
    • 662 views
    • 4 replies
    • 640 views
  6. Altitude Alerter

• 2 replies
    • 370 views
    • 4 replies
    • 383 views
    • 5 replies
    • 626 views
    • 16 replies
    • 942 views
    • 7 replies
    • 490 views
  7. Custom waypoints

• 11 replies
    • 616 views
  8. Airac Setting FMC

• 4 replies
    • 405 views
    • 8 replies
    • 580 views
    • 1 reply
    • 428 views
    • 8 replies
    • 411 views
    • 1 reply
    • 290 views
  9. Autoland

• 1 reply
    • 261 views
    • When you update through the ASUPdater, you are being told in the window whats new/has changed. But anyway, Mathis will announce this here in the forum also very soon.
    • Ich sollte für Airfoillabs jetzt einmal eine Lanze brechen. Wenn der Customer Support so weitergeht, dann fühle ich mich mehr als gut aufgehoben.   Auf jede Meldung gab es sofort einen automatisch generierten Bescheid als Bestätigung des Einganges. Bei machen Reports bekam ich schon nach einer Stunde den Stand der Bearbeitung mitgeteilt. Fragen zu offenen Tickets wurde nahezu sofort (< 1 Stunde) beantwortet.   /Othello
    • I've got repetative error after startup of SIMstarter v.1.8.6 (rev. 12) . Please see the screenshot attached and text copied from the "Details". I can press Continue and go on with the setup but would like to now is this critical and how to rectify the issue.   I run it as Administrator.   Please help.  Thank you for your time and assistance.   Dmitry  SIMstater Error.txt
    • Hi, Ich habe es versucht ihn zu updaten aber es geht nicht es ist immer die gleiche Version. Ich habe es auf der Website von Jardesign gedownloadet und auf Xplane.org store aber es funktioniert nicht.
  • Create New...