Jump to content

• Wenn du willst, und weisst wie FlyWithLua installiert wird, könntest du meine Settings.lua verwenden. Ich habe sie schon einigen Leuten gegegeben und sie haben auf Anhieb etwa 10 fps mehr.   Ansonsten bringt es eventuell auch enorm was wenn du Antialiasing komplett deaktivierst, und statt dessen eine höhere Auflösung benutzt (NVidia DSR). Das scheint beir mir besser funktionieren als Antialiasing, da ich 8xAA aktivieren muss bis das Schimmern komplett verschwindet. settings.lua
    • This update is looking really good. Can't wait.  Maybe stupid question but will you be able to give us a more detailed update on the A330 in MSFS 2020 once the NDA is lifted? Keep up the good work!  
    • This issue rises when using Orbx Germany South (which includes a portion of Switzerland around Zurich) and any recent version of Zurich sold by Aerosoft. Apply the fix noted in the first post in the thread below, and also ensure you disable any files with "LSZH" in the Orbx "<Orbx Germany South File Location>\FTX_EU_GES_05_SCENERY" folder.  
    • Yes it is also like this in P3Dv5 in all the Airbus Types? Testet the  A320 / A330 the APU and Engine Fire test just makes a little "pip" and thats it!? Bruno
    • Da kann ich leider nicht helfen, da ich mich nicht mit Scripting auskenne. 
  • Create New...