Aerosoft official retail partner for Microsoft Flight Simulator !! 
Click
here for more information

Jump to content

Fernbus Coach Simulator

30 topics in this forum

  1. Pinned topics
    • 0 replies
    • 10607 views
    • 0 replies
    • 9797 views
    • 0 replies
    • 7926 views
  2. Topics
  3. Fatal Error

    • 6 replies
    • 9241 views
  4. Blurry graphics??

    • 1 reply
    • 5826 views
  5. Controller Support

    • 2 replies
    • 5636 views
    • 2 replies
    • 5027 views
    • 0 replies
    • 5026 views
  6. Fernbus Coach Bugs

    • 5 replies
    • 4979 views
  7. red x

    • 0 replies
    • 4798 views
    • 1 reply
    • 4781 views
  8. D3D error

    • 4 replies
    • 4770 views
    • 1 reply
    • 4759 views
    • 1 reply
    • 4529 views
  9. Door Issue

    • 0 replies
    • 4329 views
    • 0 replies
    • 4159 views
  10. No Steering Resistance

    • 0 replies
    • 4155 views
  11. Lowlevelfatalerror

    • 1 reply
    • 3926 views
  12. Besoin d'aide

    • 2 replies
    • 3858 views
  13. Pas de lancement

    • 0 replies
    • 3848 views
  14. Fernbus Simulator

    • 0 replies
    • 3524 views
    • 0 replies
    • 3491 views
    • 1 reply
    • 3444 views
  15. VERY POOR SUPPORT!

    • 0 replies
    • 3343 views
    • 7 replies
    • 3175 views


  • Posts

    • Nein, ich nutze nicht das Script sondern die im Bell 429 eingebaute Funktion trim_shift.  
    • Hola, Walter.  Gracias por contestar.  No me he explicado bien. No puedo instalar las libreas como hasta ahora.  Desde el manager no puedo hacerlo porque no me lo deja instalar, ni ejecutándolo como administrador.  Y siguiendo las instrucciones de cada uno de los creadores de libreas (descargadas desde la página de aerosoft), tampoco. Al intentar modificar el archivo .cfg, siguiendo todas y cada una de sus instrucciones, se abre una ventana diciéndome que no tengo permiso para modificarlo.  En las anteriores versiones a la 1.3.1.1 de estos aviones, nunca había tenido problema para instalar libreas.  Un saludo. 
    • 1. The PERF page can be scrolled for TO, CLB, CRZ, DES, APPR and GA. TO and APPR has to be filled out by the pilot. 2. Active Sky default values are way to high. Reduce wind turbulence and turbulence scale. I have both at 30.
    • on landing i don't set them settings.  That is fine, but I found a quick to set them on it's second page for takeoff.  I never changed that page after takeoff - so the aircraft changed?   ActiveSky. Never been a problem before.  Gaz
    • Bei der 172er Cessna ist der Gashebel ein wenig zu öffnen (für 1000 RPM), der Gemischhebel auf "aus" zu stellen, die Spritpumpe einzuschalten, bei laufender Pumpe für ca 3 Sekunden Gemisch voll auf,. dann wieder zu, Spritpumpe aus.   Die eingespritze Spritmenge reicht zum Anlassen, auch bei geschlossenem Gemischregler, ist dieser offen, kann der Motor absaufen. Springt der Motor an, den Gemischregler langsam voll öffnen, Leerlauf nicht über 1000 RPM.   Ist der Motor abgesoffen, dann den Gemischregler zu, Gashebel ganz auf, Spritpumpe aus und anlassen (etwas orgeln, d.h. mit Luft pur der vorhandenen Sprit verdünnen). Springt der Motor an, Gasregler auf 1000 RPM und Gemisch auf.   Viel Vergnügen.  
×
×
  • Create New...