Jump to content

City Bus Simulator

353 topics in this forum

• 1 reply
    • 1004 views
    • 5 replies
    • 3374 views
  1. (lastname)

• 3 replies
    • 1358 views
    • 6 replies
    • 4913 views
  2. A little disappointed

• 1 reply
    • 785 views
  3. Activation

• 2 replies
    • 1025 views
    • 8 replies
    • 2026 views
    • 3 replies
    • 1200 views
  4. Administrator rights

• 1 reply
    • 897 views
    • 0 replies
    • 2221 views
  5. Aerosofts Truck for the CBS

• 0 replies
    • 2745 views
    • 0 replies
    • 749 views
  6. American Version?

• 2 replies
    • 1173 views
    • 1 reply
    • 2212 views
  7. Bank Transfer

• 1 reply
    • 979 views
    • 0 replies
    • 4374 views
    • 13 replies
    • 6495 views
  8. Blank screen

• 1 reply
    • 998 views
    • 9 replies
    • 3312 views
    • 3 replies
    • 1930 views
    • 7 replies
    • 17983 views
    • 1 reply
    • 2406 views
    • 1 reply
    • 3967 views
    • 7 replies
    • 7855 views
    • 1 reply
    • 2889 views
    • Looks great altogether, but the island autogen including buildings closer to the airport seem a bit sparse? I wonder also if the photoreal is 50cm per pixel like on the other islands, it looked a little blurry, especially the hill leading up to the runway but it might be my old monitor. Hope for some more clutter on the airport but overall very nice, a must have for me!   Mike 
    • Dankeschön. Heinz !   Ich denke, eine Antwort ist in dem Fall nicht so ganz einfach und zwischenzeitlich habe ich das nochmals versucht....nur vorsichtiger. Bin entgegen der Anweisung über den 3000 Fuss geblieben...und dann klappt es. Die Maschine habe ich nur bis auf 3500 Fuß sinken lassen und bis auf eine Warnung passierte nichts....gut gelandet. Befolgt man die Höhenangabe des Towers.....kracht es....dafür ist ein Airbus A 330 zu schade.....   Fliegende Grüße,   Papierflieger  
    • Hi Guys   Is there a way to install this software into Steam version of Train Simulator 2019?   Thanks, David 
    • Knowing Pad Labs's previous sceneries I tend to say you will not be disappointed once the answers become available. Of course this is just speculation until official information becomes available.
    • Hallo Hermann,   danke für Deine scenery_packs.ini. Meine sieht genauso aus. Ich habe jetzt, glaube ich zumindest, den Grund für dieses Problem gefunden. Ich bin Mac-User und es sieht so aus, dass dieses Problem an der Hotstart TBM900 liegt. Diesen Phänomen habe ich nur mit diesem Flieger. Ich habe das jetzt mal an die TBM900 Macher weitergeleitet.   Danke nochmal für Deine Hilfe und Gruß   Rolf
  • Create New...