Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

Twin Otter Extended

Support for the Aerosoft Twin Otter Extended

929 topics in this forum

• 3 replies
    • 788 views
  1. Interior lighting

• 0 replies
    • 530 views
  2. Livery Manager?

• 5 replies
    • 862 views
  3. Engines out - but why?

• 9 replies
    • 1305 views
    • 0 replies
    • 720 views
  4. P3Dv4

• 1 reply
    • 919 views
    • 4 replies
    • 615 views
    • 1 reply
    • 704 views
    • 3 replies
    • 619 views
    • 2 replies
    • 744 views
    • 5 replies
    • 721 views
    • 1 reply
    • 672 views
    • 8 replies
    • 935 views
    • 1 reply
    • 809 views
    • 5 replies
    • 719 views
    • 8 replies
    • 1518 views
    • 3 replies
    • 685 views
  5. Black GPS

• 5 replies
    • 799 views
    • 1 reply
    • 579 views
    • 3 replies
    • 700 views
  6. Surround Sound

• 3 replies
    • 651 views
    • 14 replies
    • 1999 views
    • 3 replies
    • 982 views
    • 38 replies
    • 3437 views
    • 1 reply
    • 580 views
    • Hallo Zusammen, Ich weiß nicht, ob ich hier im richtigen Thema bin. Entschuldigt mich falls ich falsch bin.   Zu meiner Frage: Ich habe den Logitech Attack 3 und frage mich schon seit längerem, ob es möglich ist, auf eine der Taste eine Tastatur-Taste zu setzen. Ich meine bspw. Ich möchte die Taste 1 vom Joystick für die Zirumflex(^) Taste nutzen.   Ich benutze Win10. Danke für die Antworten.   Gruß  
    • Yes with the version 1.1 there is a file "Car_B200_King_Air_vrconfig", but I don't get this error message from Director665. May be a redownload and new installation of the B200 will help.... Be sure, that no antivir program will block files with this process.   I have tested with X-Plane 11.40b2 and with 11.36 on Windows 10. No problem here...   What do you (Director665) have set in the X-Plane 11 Menu Settings -  There shall no VR hardware be set .... and no VR Mouse... with VR General Settings if you don't have VR Hardwrae installed.   Greets Heinz
    • Hallo Heinz.   Danke für den Rat. Es ist inzwischen alles wieder auf den Boden zurückgekehrt. Ich hatte einen Fehler mit Ortho4XP produziert! Alles Neu, alles Gut!   Was mich so verunsichert hatte, war dass die im Bild gezeigten Gebäude nicht am Boden , aber die Stützen der Passagierbrücken ebenerdig waren. Ich dachte zuerst, das ist von den "Architekten" so gewollt. Als ich dann allerdings genauer hinsah, bemerkte ich, dass auch die anderen Gebäude "schwebten"!   Gruß Hermann 
    • Sorry - I didn't read posting carefully.   I also have the B200 installed, but I have no 'Car_B200_King_Air_vrconfig.txt'  file at all.   Is the B200 VR ready?   /Othello   Sorry for my dump questions, I have no experience with VR  🙂
  • Create New...