Support overload. We are currently seeing 65% more demand for support then we normally see. We can only assume this is because more people are at home due to the corona crises. Our complete support staff is online and they are working flat out, but it will take some days before we can scale up resources. Please be patient.

Jump to content

Twin Otter Extended

Support for the Aerosoft Twin Otter Extended

947 topics in this forum

1. Reflected Light

• 6 replies
    • 802 views
    • 6 replies
    • 9655 views
    • 6 replies
    • 1201 views
    • 6 replies
    • 1216 views
    • 6 replies
    • 554 views
    • 6 replies
    • 1103 views
    • 6 replies
    • 1484 views
    • 6 replies
    • 960 views
    • 6 replies
    • 2802 views
  2. Twin Otter Prepared V2

• 6 replies
    • 2846 views
    • 6 replies
    • 768 views
  3. navdata.txt

• 6 replies
    • 1374 views
    • 6 replies
    • 4364 views
    • 6 replies
    • 614 views
    • 6 replies
    • 739 views
    • 6 replies
    • 514 views
    • 6 replies
    • 902 views
    • 6 replies
    • 809 views
    • 6 replies
    • 2411 views
  4. Power Needed To Taxi

• 6 replies
    • 1808 views
  5. Gauge resolution fuzzy

• 6 replies
    • 1439 views
  6. Prop shutdown

• 6 replies
    • 1184 views
  7. reverse to idle

• 6 replies
    • 1412 views
    • 6 replies
    • 640 views
    • 6 replies
    • 1075 views

• Before making the user change I had version 1.0.0.10 of the A330, but the error had not been resolved until then.
    • Ich bin mir sicher, dass es an einem Plugin oder Flugzeug liegt was nicht kompatibel ist. Zur Zeit bekomme ich etliche Mails und die X-Europe soll an allen Fehlern und Crashs schuld sein, lag bisher immer an einem Plugin oder Flugzeug das noch nicht für die 11.50b1 angepasst wurde. Die Hinweise zur Kompatibilität wurden nicht gelesen oder nicht beachtet.     @Frank J. Herter Konntest du schon herausfinden an was es liegt?
    • Hallo Hermann, herzlichen Dank für den Netten Wilkommensgruß. Wie schon erwähnt ist das schon der ca. 100tse Flug mit dem A320 neo. Beim letzten mal habe ich ein Video von you tube paralell laufen lassen und mich genau an das Tutorial gehalten. Immer mit Autopilot; der vor dem aufsetzen ausschaltet, und die Maschine zieht unkontrolliert hoch. Die screens vom cockpit folgen bald.   Viele Grüße Ludwig      
    • Hello   Will the planes be compatible with the new upcoming P3D v5?   Thank you
    • This is what I got, this means Airac 1511 correct?
  • Create New...