Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

Airbus General

Discussion that does not fit in one of the other categories

2701 topics in this forum

1. Pinned topics
    • 113 replies
    • 58562 views
    • 143 replies
    • 36362 views
    • 517 replies
    • 110336 views
    • 381 replies
    • 50769 views
    • 46 replies
    • 18127 views
    • 37 replies
    • 13784 views
    • 2 replies
    • 6682 views
    • 21 replies
    • 12554 views
    • 3 replies
    • 5592 views
  2. Manuals

• 18 replies
    • 55327 views
  3. Before posting for support

• 0 replies
    • 4884 views
  4. Topics
    • 2 replies
    • 2940 views
    • 2 replies
    • 2656 views
  5. Hnery

• 0 replies
    • 2139 views
    • 5 replies
    • 2961 views
    • 9 replies
    • 2743 views
    • 2 replies
    • 2210 views
  6. A320/A321 Problem

• 1 reply
    • 2203 views
    • 2 replies
    • 2449 views
    • 0 replies
    • 2581 views
    • 5 replies
    • 2839 views
    • 8 replies
    • 5122 views
    • 2 replies
    • 2676 views
  7. AXE VC resolution

• 1 reply
    • 2422 views
  8. Standby Instruments

• 2 replies
    • 3647 views
    • Hallo zusammen, wie Bremse ich eine PMDG777 auf dem Taxiway mit 45 knt vor dem Einlenken ab. Denn wenn ich zu oft die Bremsen betätige kommt die Meldung Bremsen überhitzt. Zum Steuern benutze ich den Logitech Extreme 3D Pro. Taste 1 habe ich zum Bremsen, Taste 2 für die Parkbremse. Den Schubregler habe ich in Stellung Null auf dem Taxiway.
    • Meine Meinung: FA50!!  Wunderschöner Flieger, und so ein Dreistrahler im Hangar der macht schon was her!    Gruß  Hermann
    • Thanks for confirming and that's what I thought.   Still strange why going uphill didn't slow down my speed. Because I've seen that happen at other airports where the runways and taxiways are elevated.   Oh well, no big deal. At least it's great the actual issue has been fixed and now I'm looking forward to the next overhaul/update of the scenery that was mentioned above.
    • Wenn das mal nur so einfach wäre. Und kann man alle Oben genannten gleichzeitig drauf machen? Wenn man sich in der Scenery nicht an die Vorgaben hält, kann es sehr schnell zu Problemen bei X-Plane kommen. Da hat wohl so ziemlich jeder Neuling seine Probleme damit und manch einer war schon kurz davor aufzugeben. Aber hier im Forum gibt es für fast alle Fragen eine Antwort. Man muss nur wissen, wo man suchen muss.  Ich würde dir als erstes empfehlen bei XPlane11 / Hinweise,tips,Tutorials    Custom Scenery Ordner und scenery_packs.ini Datei By Heinz Flichtbeil, October 22, 2017   durchzulesen. Damit ist schon ein anfang gemacht.
    • Bei einigen Addons werden noch zusätzlich Librarys benötigt. Im Falle von X-Europe zb OpensceneryX. 
  • Create New...