Support overload. We are currently seeing 65% more demand for support then we normally see. We can only assume this is because more people are at home due to the corona crises. Our complete support staff is online and they are working flat out, but it will take some days before we can scale up resources. Please be patient.

Jump to content

Allgemein (keine Supportanfragen)

6516 topics in this forum

    • 9 replies
    • 1241 views
    • 1 reply
    • 848 views
    • 0 replies
    • 446 views
    • 8 replies
    • 938 views
    • 0 replies
    • 501 views
    • 15 replies
    • 2300 views
  1. 3 Fragen zu AES

    • 7 replies
    • 1608 views
    • 3 replies
    • 3493 views
    • 1 reply
    • 874 views
  2. 3D Halo bmp GAP 3 2012

    • 0 replies
    • 620 views
  3. 4 Gb Ram

    • 5 replies
    • 1063 views
  4. 4 Kern CPU Auslastung

    • 17 replies
    • 8589 views
    • 2 replies
    • 514 views
  5. 727 Manual

    • 13 replies
    • 2619 views
    • 3 replies
    • 880 views
    • 5 replies
    • 1245 views
    • 3 replies
    • 987 views
  6. 737 NGX

    • 5 replies
    • 794 views
    • 18 replies
    • 3444 views
    • 19 replies
    • 913 views
  7. 737-500 Lufthansa wilco

    • 3 replies
    • 1517 views
  8. 747 Fuel

    • 6 replies
    • 2399 views
  9. 747 lufthansa

    • 11 replies
    • 1381 views
  10. 747 PMDG

    • 4 replies
    • 995 views
    • 3 replies
    • 1440 views


  • Posts

    • Hi, first, SIMstarter NG is the best add on tool for P3D ever! Can't live without it anymore 🙂   I noticed a little problem: In SIMstarterNG I set e.g. in the sektion ATC "Pilote voice = 7", but within P3D the setting is "Pilote Voice = 0" and I can't hear myself. Otherwise when I set within P3D the "Pilote voice = 7" to hear myself again, within SIMstarterNG it goes back to "Pilote Voice = 0"   I hope I have described the problem clearly.   Raller
    • Ich würde mich für den Aerosoft A330-300 entscheiden. Nicht nur, weil diese Version des A330 geläufiger ist bei den Airlines dieser Welt, sondern auch deshalb, weil  der A330 von Aerosoft kein Problem mit dem Descent hat und elementare Airbus Eigenschaft korrekt umsetzt. Bei Jar beispielsweise blinkt im FMA der Speed Anzeige sofort nach abheben der Befehl "LVR CLB", obwohl man die THR REDD/ACC ALT nicht passiert hat. Bei der Aerosoft A330-300 taucht die Meldung korrekterweise nach Passieren der THR RED/ACC ALT auf. Dazu hat man im Aerosoft 2 Individuelle MCDUs während beim Jar die CP MCDU auf die FO MCDU gespiegelt wird. Selbiges gilt für PFD und ND und weitere EFIS Elemente. Finde außerdem das Außenmodell sowie das Cockpit besser modelliert, aber das ist wie immer Geschmackssache.   Gruß  
    • can you get that screen also in FSX 
    • Hi there,   I’m trying to paint the Korean Air A330, and I wanted to edit to make the mint green part of inner engine cover like in the photo. Where is the part in the paintkit?
    • z.B. gibt es für das librain-plugin schon eine Version für 11.50, die installiert sein sollte. Ich hatte bis jetzt bei einem nackten 11.50 + X-Europe ( sonst nix an addons/plugins) noch kein Problem.   save landings Lem
×
×
  • Create New...