Recently we have seen a lot of codes used to unlock our products being offered for discounted prices. Almost all of them are bought using stolen credit cards. These codes will all be blocked by our systems and you will have to try to get your money back from the seller, we are unable to assist in these matters. Do be very careful when you see a deal that is almost too good to be true, it probably is too good to be true.

Jump to content

Scenery General

English Forum for Aerosoft X-Plane 10/11 Scenery products.

342 topics in this forum

1. Pinned topics
    • 0 replies
    • 268 views
    • 2 replies
    • 536 views
    • 0 replies
    • 2279 views
  2. Exclusion Zones for Airports (XP10/11) 1 2

• 33 replies
    • 12454 views
    • 1 reply
    • 3078 views
  3. Topics
    • 32 replies
    • 1513 views
    • 5 replies
    • 251 views
    • 8 replies
    • 250 views
    • 0 replies
    • 79 views
    • 4 replies
    • 226 views
    • 7 replies
    • 342 views
    • 7 replies
    • 455 views
    • 3 replies
    • 234 views
    • 2 replies
    • 262 views
    • 5 replies
    • 340 views
    • 3 replies
    • 258 views
    • 5 replies
    • 358 views
    • 1 reply
    • 331 views
    • 0 replies
    • 304 views
    • 12 replies
    • 671 views
    • 3 replies
    • 442 views
    • 2 replies
    • 424 views
    • 5 replies
    • 378 views
    • 21 replies
    • 992 views
    • 4 replies
    • 476 views
    • Hallo Othello, danke für die Antwort. Und du hast mir schon geholfen, denn ich habe den Schalter "verbergen und Anzeigen von Gegenanflug " ignoriert. Wenn ich den Schalter in die " verbergen " Position stelle, dann ist die Karte optisch zwar größer, weil unterhalb der Karte das Textfeld "kein Anflug ausgewählt" verschwindet, jedoch vom Inhalt gleich. Aber die Karte wirkt natürlich aufgelockerter. Nun kann ich das ganze natürlich noch über das Karten Menü zoomen. Ich denke, ich habe mir wieder mal ein Eigentor geschossen und bedanke mich für die Unterstützung. freundliche Grüße / Micha  
    • Hallo Micha,   ich habe keinen neuen Tipp für dich, aber poste trotzdem, weil ich das Problem verstehen möchte.   Die Fenstergröße als solche ist doch unter XP11 ebenfalls einstellbar? Dito die Vergrößerung?   Verbesserungspontential jedoch hat die XP-eigene Karte ganz sicher 🙂   Gruß Othello  
    • The fuel used and ETE reseting after loading from autosave are currently known limitations. However it should not be connected in any way cargo not loading. Also made a test myself by loading a flight that I did yesterday from autosave and all Payload values were correct.
    • Check Prepar3D settings for "Select Item 1" & "Select Item 2". By default those are binded to keys 1 and 2 and whatever keys are selected for those are used to control the checklist.
    • As stated 6 posts above yours: this year. It is not going to get more precise at the moment.   
  • Create New...