Jump to content

Product Previews

See what Aerosoft is working on right now! Please do not ask for release dates because if we can say we would have posted it here and if we do not know we can't say. Any dates that are given should be seen as indications and not promises.

13 topics in this forum

1. Pinned topics
    • 14 replies
    • 1.4k views
  2. Topics
    • 85 replies
    • 15.3k views
    • 3.3k replies
    • 685.2k views
    • 241 replies
    • 52.8k views
    • 6 replies
    • 537 views
    • 17 replies
    • 3.7k views
    • 91 replies
    • 18.8k views
    • 994 replies
    • 365.1k views
    • 24 replies
    • 4.3k views
    • 17 replies
    • 2.1k views
    • 5 replies
    • 232 views
    • 16 replies
    • 8.2k views
    • 102 replies
    • 35.1k views

• Popular Topics

• Latest Posts

• I think they are unless the 900/1000 has an extra switch or two, thedude can probably confirm but doesn’t the CRJ typerating cover the 550, 700, 900 and 1000   Another technical question, I’m not sure if it’s been answered and not spotted it in the manuals but the 700 (and the 900/1000) have you based it on the standard, ER or LR model?
    • Ja.. ok,  aber so eine realistische kleine blaue Wolke beim Landen wäre schon nicht schlecht. Übrigens habe ich das mit dem Grafiktreiber im Visier gehabt und wollte den vor kurzem auch aktualisieren. Aber dabei ist mir wohl ein Fehler unterlaufen; weil - ich hatte dann irgendwann den blauen Bildschirm und nix ging mehr. Ein Backup hatte ich auch nicht ( selbst schuld ). Es blieb also nur eine professionelle Datenrettung mit anschließender Neuaufsetzung übrig. Das habe ich aber in Auftrag gegeben weil ich mir das mit meinen fast 77 Jahren nicht mehr zugetraut habe. Zum Glück war danach mein X-Plane 11 erhalten geblieben weil er da im Desktop sitzt. Ich brauchte ihn gottseidank nicht neu installieren. Ich werde morgen erstmal ein frisches Backup machen. Als neuen Treiber hab ich den 457.96 bei NVIDIA gefunden und hoffe, dass der richtig ist. Muss ich eigentlich den alten Treiber im Gerätemanager vorher löschen oder wird der beim Aktualisieren überschrieben ? Ich wäre dankbar wenn mir jemand das beschreiben könnte. Jedenfalls vielen Dank für Eure schnelle Antwort. mfG Opa Volker
    • Something technical, I assume its the case but are the flows the same for all four models of the CRJ? 
    • Hi everyone,   I had the Bravo working awesome with the PMDG NGX. I decided to upgrade to the NGXu and now none of the lights work. The switches I program work with the NGXu, but no lights. The lights DO work with the NGX though. I've tried deactivating and reactivating, create new profile, download the NGX(u) profile, poke around the SDK file, uninstall the NGX, and no luck with the lights. Could someone help me get these working again? I'm using the latest honeycomb software and v4.5 of P3D.   Thank You, Kyle
    • Of course. Was just mentioning that even if MS were to provide a free version of brussels with the next world update, it wouldn't diminish the value of this one
  • Create New...