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  1. Aerosoft | House Of Simulation

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    • I got some information from the Bergamo developer team and they don't know of any performance issues regarding Bergamo XP12 so the scenery should work with reasonable performance according to beta testing but they also stated that using SimHeaven might tank your fps significantly - maybe you can give it a try with this disabled and see if it makes a difference?    
    • Hallo Thomas,   das kann daran liegen, weil das Wasser in XP12 anders dargestellt wird und die Orthos nicht mehr so richtig funktionieren. Desweiteren sind evtl. auch die Höhendaten von XP12 anders. Ich denke mal, du hast einfach alles von XP11 nach XP12 geswitcht. Aber es gibt vieles, was da nicht mehr so richtig funktioniert. Wenn ich mir deine ini ansehe, gibt es dort Handlungsbedarf. Z.B. hast du Airports drinne, die noch von XP11 sind. Diese laufen meistens nur bedingt in XP12. Und bei der Ordnung der Airports ist auch einiges im argen. XOrganizer macht in der Regel vieles richtig, aber nicht immer alles. Da muß man schon mal neu ordnen, das kann man im XOrganizer machen. Du solltest dich da noch mal schlau machen und hier im Forum gibt es diesbezüglich Anleitungen., wie die ini aufgebaut werden muß.   Gruß, Bernd
    • In the trailer you can see the airport quite realistic and on top of that it looks like the airport was newly built 
    • Hallo Andre Ich mal meine ini angehängt. Fliege seit einer Stunde den Flüssen und Seen entlang und habe mir das aus diversen Höhen und Tiefen Angeschaut. Plötzlich hatte ich eine Idee nach was das Aussehen könnte. Es ist mir eigentlich nichts anderes als misslungener Schatte in den Sinn gekommen . Ich habe mit dem Schatten Schieberegler in der Einstellung herumgespielt und siehe da , je weiter nach links desto weniger Störungen. Das hatte ich so noch nie im 11er. Kannst du dir einen Reim darauf machen ???? Könnte das noch mit Shade X zusammenhängen ????     Liebe Grüsse Thomas scenery_packs Thomas.txt
    • Because we believe this topic has been answered we have closed it. If you have any more questions feel free to open a new topic.
    • Hi, Please make yourself familiar with the forum structure. This is the hardware section where you have less chance to get advice on software matter. Please repost in the appropriate section. Thank you.
    • Wenn der Wind von Norden kommt starten die Flugzeuge auf der 02 am Ende (Siehe Bilder). Könnte man das irgendwie verbessern? Ich benutze FSLTL als Live Traffic.  

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    • Hello dear devs! In recent previews on the EDDF landing page you showed pictures of the Fernbahnhof and their displays on which train arrives on each track. They featured many wrong information and trains that simply do not drive/exist.  Now, in AviationLads preview trailer, the displays still show the exact same thing. Why? If you add such detail, why do you not use real data on it?  

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        So, to clarify.. * 12a means this would be a screen at platform 12a. However, this is platform 7 - and every other platform shows the same. How to fix? Remove the 12a, since the newest displays dont show the platform anyway.   * via Aalen, Möggingen, Schwäbisch Gmünd to Stuttgart Hbf in combination with IRE. This means you mean the IRE 1 from Karlsruhe to Stuttgart - a train which does not remotely go near Frankfurt and its airport train station. How to fix it? Just use a real connection from bahn.de and pick any ICE service that passes Frankfurt Fernbahnhof..      To show you, this is the screen layout & design Deutsche Bahn uses at Frankfurt Fernbahnhof currently. The picture wasn't taken there, so the information on it does not apply here, but the layout does. No platform for example.  

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            Okay, yes, I see - this is an insanely minor detail. But it's the second time this specific place is featured in a preview - so why can't you just make it a proper realistic display?  I don't mind doing the texture for you if you don't have the time to fix it - just tell me what format it has to be and the aspect ratio so it fits the 3D model and I will send you the file with a realistic train on it.   Thanks!
    • Hallo, in den Bereich gibt es keinen Unterschied zwischen XP11 und XP12. Vielleicht fehlt eine Libary oder der X-Organizer hat doch noch etwas durcheinander gebracht. Vielleicht kannst Du uns deine scenery_pack.ini hier einstellen.
    • Hallo, ein Datum können wir noch nicht benennen, aber es wird z.Z. an dem Update gearbeitet.
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