>> SUPPORT FLUG SIMULATION (FSX, P3D, FS2004, X-Plane 10, X-Plane 11)

• Is there any chance for Box customers to get the updates, e.g. v1.03 There is nothing to find in the Aerosoft Update Database. Just an idea: could box customers automatically have an account in the download database for theirs products? That would make it easyer to update. Regards Sigi  
    • Hallo,   Habe das Autgateplugin installiert nach Anweisung. Leider bewegen sich keine Jetways. Kann mir jemand nen Tipp geben   Triebwerke sind aus:)   lg
    • Hallo,   Habe mir die 787 gekauft von VMAX.   Leider habe ich 2 Probleme   Die Triebwerke lassen sich nicht starten siehe Foto. Immer die Meldung Gen Fail. Habe alles nach checklist gemacht. Die Engines lassen sich nicht starten. Außer wenn ich den Flug lade mit bereits gestarteten Motoren. Was aber nicht sinn der Sache ist. Das zweite ist wenn ich eine andere Liverie lade dann ist immer die Höhe usw von der vorigen Maschine geladen   Hatt jemand ne idee?   LG Jürgen
    •   This is excellent news, many thanks Jo both for the answer as well as your effort to give earlier versions a spin down the road.   Very much appreciated and I think it will be well worth it for the reasons stated in the linked thread. Hopefully you won't find any other issues because I have quite a number of scenery products from different developers but I've only seen this "3.4 exclusively-problem" with a few of them all developed by MK Studios.