SKY Airline Airbus A320 CC-ABV new livery 2.0

(0 reviews)

10 Screenshots

About This File

Español

El día de hoy les traigo uno de los Airbus A320-233 con actual livery de la compañía low cost chilena, SKY. Este fue el primer avión en portar la nueva imagen presentada en abril del 2017. Después de mucho tiempo, traigo una actualización para esta textura. Algunas características son:

- Texturas en DDS 5.

- Código Selcal real de la aeronave.

- Dimensiones y cosas basadas en avión real.

Ojalá disfruten este avión, cualquier problema me mandan un mensaje.

Prohibido re-subir esta textura a otro sitio que no sea Aerosoft sin mi autorización, así como también subir este archivo a páginas de aerolíneas virtuales sin expresa autorización, no robar créditos, el trabajo es gratis, agradecelo no robándolo.

English

Today I bring one of the Airbus A320-233 with current livery of the company low cost Chilean, SKY. This was the first plane to carry the new image presented in April 2017. After a long time, I bring an update for this texture. Some features are:
- Textures in DDS 5. 
- Real Selcal code of the aircraft. 
- Dimensions and things based on real aircraft.

I hope you enjoy this plane, any problems send me a message.

Forbidden to re-raise this texture to another site that is not aerosoft without my authorization, as well as upload this file to pages of virtual airlines without express authorization, not stealing credits, the job is free, thank you not stealing it.

What's New in Version 2.0

Released

Español

• Avión más detallado.
  • Base en avión en real.
  • Añadido Selcal.
  • Mejora de calidad de archivos.
  • Corrección de errores.

English

• More detailed plane.
  • Real plane base.
  • Selcal code added.
  • New quality in archives.
  • BUG fixes.
  • Upvote 2
  • Downvote 1

User Feedback

You may only provide a review once you have downloaded the file.

There are no reviews to display.